Jeg starter permisjonen min i dag...

Belka

Betatt av forumet
Veldig rar følelse.
I dag begynner jeg på permisjonen. Tanken at jeg skal være borte fra jobb i flere mnd er utrolig rar.
Hva skal man finne på? (frem til babyen er født selvsagt).
Godt det er påske nå, så blir "rolig" overgang.
Men hva etter dette? Hva gjør dere som er i perm?
Aldri vært så lenge borte fra jobb, uvant!

Ja, med baby...
Føles rart å være hjemme alene fram til det bare, er egentlig i ganske ok form, også ikke på jobb? Uvant...

Ja, med baby...
Føles rart å være hjemme alene fram til det bare, er egentlig i ganske ok form, også ikke på jobb? Uvant...

Jeg syntes også det er veldig rart å være hjemme uten baby i hus!:p så her har tida foreløpig gått til stor vask av huset!:p ellers syntes jeg dagene er lange!:p

Det er mye du kan gjøre, alt avhenger av formen din. Hvis det er noe du mangler til babyen kan det skaffes nå. Ellers kan du nyte litt fri og gå på kafe/rolige turer.
For de av oss, meg inkludert, som har vært sykemeldt og gått hjemme lenge blir det mye hvile og sofatid, ettersom kroppen ikke kan gjøre alt det hodet vil ;)

Bake, lage god middag, gå tur...eller bare bli skikkelig god på å gjøre ingenting og slappe helt av. ;) :p

Jeg har begynt med scrappbooking til babyen :-) Ellers så har jeg fått støv på hjernen :o vasker å rydder alt som kan gjøres før baby kommer :D

Back
Topp