Jeg står fast :(

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg står skikkelig fast når det gjelder guttenavn denne gangen. Har 2 gutter fra før, så de gode ideene mine er jo tatt Eneste forslaget jeg har, er Johannes. Jeg vil ikke ha et "søtt" navn, og ikke et navn som er på topp.

Jentenavn har jeg faktisk 3 klare, så om det er ei jente som kommer ut, er det jo greit :) Men jeg vil ha minst 2 guttenavn også... Vi skal ikke vite kjønn før fødselen, så jeg vil ha det klart :) Forslag anyone?

Jeg liker Mikkel og Caspar. Synes guttenavn er vanskeligere enn jentenavn. Jeg har en jente og to gutter, og vet ikke hva spiren i magen er. Lykke til med valget;-)

Kommer helt an på hva de andre guttene dine heter, navnet bør jo stå i stil :)

Wilhelm, Peder, Andreas, August, Gustav, Niklas, Kyrre, Gard, Thorbjørn, Vegard, Vemund, Stian, Sven, Johan, Ivar, Einar, Rune, Daniel, Martin.

Johannes har blitt et ganske pop navn de siste årene. Ifjor kom navnet på topp 27. Andreas og Johan like etter, men de andre navnene jeg har nevnt er ikke på topp 50.

Johannes er jo veldig fint :-) Selv liker jeg Samuel, Caleb (mannen liker det virkelig ikke :-P ), Peter, Alfred, Tobias (men det er kanskje litt toppnavn) eller Aron

Jeg liker Jonas, Magnus, Kristian, Håkon, Kristoffer, Ivar, Lasse, Erik, Eirik, Eivind.

Nathaniel, Joakim, Jonathan, Jeremy, Ben, David, Trond, Odin, Olaves, Varg :-)

Litt av hvert her siden jeg ikke helt vet hva dere leter etter :-)

Noen diverse forslag, siden du ikke skriver hva guttene dine heter:) Nicholas, Embrik, Aron, Vemund, Willem, Caspar, Adrian, Victor, Sigurd, Andreas, Bendik, Laurits, Hermann, Ruben, Gaute, David, Tristan, Caspian, Troy...

Back
Topp