Jeg sprenger snart!!!

Lulubay

Betatt av forumet
Å fy flate.... Alltid hatt tedenser til å bli oppblåst av div ting. Men så oppblåst som jeg er nå... det er helt ekstremt.... det er så vondt at jeg nesten ikke veit hvor jeg skal gjøre av meg.... noen som vet om noe som hjelper....?:) hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Føler meg rimelig oppblåst her og! Det er ikke akkurat mye som minker på oppblåstheten som jeg vet om men pleier bare ha på meg tights, kjoler, skjørt og stretchbukser som er vide i livet. Ellers synes jeg at kullsyreholdig drikke gjør at jeg føler meg mer oppblåst.

Lactulose (tror det skrives sånn..) hjelper meg;) får ikke gått på do uten!
Leste også på en blogg at det var lettere å få ut lufta om du står på alle fire med rompa rett til værs!! Kanskje greit å gjøre ute? Har ikke prøvd selv..

Sent from my iPhone using BV Forum

Gå tur! Ofte hjelper det meg å først gå en god tur, også ligge på ryggen. Få sambo til å presse på magen :P Eller løft bena opp mot magen så du får litt press på. Det gjør vi med småbarna i barnehagen når de har luft :P

Jeg fiser og jeg fiser... Haha!! Håper lufta går litt ut av ballongen snart;) *gliser*

Sent from my iPad using BV Forum

Oppblåst sa du? :D det er bare forbokstaven :P

Hahaha, ja! Har fått mange forbud av sambo. Brus, erter, bønner, fiberrik mat osv :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Fiberrik mat er jo viktig for fordøyelsen, det og vann sammen med aktivitet :) havregrøt hjelper også om man er forstoppet. Ellers må du bare prøve å holde deg unna det du vet gjør deg oppblåst. Løk, kullsyre, erter, bønner og det du ellers erfarer, er vel litt individuelt. Å massere deg selv på magen kan også hjelpe om du ikke synes det er for smertefullt :) ikke noe særlig å bli oppblåst!

Minifom selges resept fritt på apoteket og hjelper mot luft :)
Mat som burde unngåes med tanke på luft : kål typer, løk sorter, kulstyre, mye sukker, mye brokkoli, melkesukker ( laktose ), gjær og salat ( rå ubehandlet )

Haha! Ååh.. det er så artig tema det her altså;) Har prøvd det meste kan man si. Men det er vel også det at det faktisk er hormonene som gjøre fordøyelsen tregere (har jeg lest). Har i hvertfall fisi så mye at jeg vurderer å betale min egen klimakvote her...;p haha

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp