Jeg spørr her da ingen vil svare meg på generell.....

KathMor

Forumet er livet
Jeg er enda på ett kupp-jakt på ebay ser dere , da den jeg bydde på ble startet på nytt, likt tydeligvis ikke budene [8D][&:]

Hvor mye ville dere gitt for en Mountain Buggy Double fra 2005? Følte det var litt veeeeel gammelt.. men kanskje ikke
(ser OK stand ut, men kun et bilde å dømme utifra) [8|]

http://cgi.ebay.co.uk/Mountain-Buggy-Urban-Double-Buggy_W0QQitemZ270555122215QQcmdZViewItemQQptZUK_Baby_BabyTravel_Pushchairs_GL?hash=item3efe578a27#ht_500wt_1182

et par tusen kanskje? [8|] ikke helt greie på d, men d der e jo en dyr vogn, ny!

Ja i norge er denne SNABLA dyr [8D] , i england kan man nå få nye som er på salg til rundt 5000 og opptil 7000 ca... Så tror min grense bør gå på 2000 da... 200 pund tror jeg, ca 1900 kroner....

ja jeg ville ikke betalt mere siden den er i england "så billig" på salg

HAHA, jeg vet jeg vet! [8D] MEN jeg vil gjerne kjøpte i england siden det er så billige her! Og hjemme ligger disse vognene på finn.no til rundt 5000 og der er det ikke justerende håndtak eller noe på.. SÅ vil få handlet før jeg flytter i tidlig tidlig Mai - derfor jeg er så på hugget her [8D]

Kan få en SPELL ny en till 4000 på salg, men den er sånn rød... jeg er ikke så glad i rød men... vet ikke om jeg kan være så kresen.. Legg til 700 til og jeg kan få dem i plomme farget, noe some r litt bedre - men så må man jo ha bumperbar + carrycot = så er man plutselig oppe i 6000.. og jeg vllle prøve å holde meg under 4000 [:)]

Skakke væra lett nei [8D]

Titter litt på denne her og:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170466566368&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_542wt_1167

Ser ganske ny ut, men står ikke år...

ORIGINAL: leia81

ja jeg ville ikke betalt mere siden den er i england "så billig" på salg

Har ingen tips om prisen, men vet at den er kjempe grei å trille:) Vi har den i bhg der jeg jobber:) Eneste minuset er etter lang tidsbruk så blir strammetråden slitt og vanskelig å stramme slik at ryggen blir rett.

ORIGINAL: minmin

Har ingen tips om prisen, men vet at den er kjempe grei å trille:) Vi har den i bhg der jeg jobber:) Eneste minuset er etter lang tidsbruk så blir strammetråden slitt og vanskelig å stramme slik at ryggen blir rett.

Ahhhhh - takk for tipset [:D]

Back
Topp