Jeg spør igjen jeg...

Sarah78

Elsker forumet
Hay!
Noen av dere damene her inne som opplevde eggløsning med en lett blødning?? Dette betyr at man er ekstra fruktbar har jeg lest....
Jeg håper på noen erfaringer...[:)] please please...

uff det er så fælt å gå rundt å lure...
Jeg hadde siste mensen fra 3 jan - 7 jan. Men så kom det en liten blødning igjen 11 og 12 januar....ventet eggløsn da jeg... mener jeg kunne se det berømte EL slimet under denne blødningen..
Lurer egentlig på om noen har opplevd noe lignende....

Huff beklager jeg aner virkelig ikke. Men er det ikke noe som heter festeblødning da?

Jo det er noe som heter festeblødning...men det er ikke mulig at det er tilfellet her.....[:(] Jeg har lite kunnskap om dette med EL og blødninger....æsj assa[:@] Hadde vært moro om det var tegn på bra fruktbarhet....jeg har ihvertfall fylt på bra denne mnd...[:)]

Takk takk....jeg trenger virkelig noe oppløftende snart....har prøvd i 13 mnd nå.....
I tillegg mistet jeg bestemor fredag 13.....så nå har jeg fått dosen min....[:(]

[8|]

ORIGINAL: fruluna

Da krysser jeg fingre og tær for deg!! Håper det er noe på gang da!! [:)]

Signerer denne [:)] Leit å høre om bestemora di [:(]

ja det vil si at man er velldig fruktbar fis det kommer litt blor/brun frage i utfloden...har en veninne som har det sån annen hver mnd.

krysser alt jeg har for deg[:D][:D]

Fruktbar fis??? [8|]

*rå latter*

Fruktbar fis???

*rå latter*

Var dette morsomt......eller hva skulle dette forestille....[:@]

hehehehe[:)] jeg ser jeg har skrivet feil her ja.. lett for det vettø... det skal jo stå vis.... hørtes veldig hmmmmmm ja.. hehe

okei jeg leste ikke feilen din......skjønte ikke hvor denne fisen kom ifra[:D]

Hmm.. jeg får noen ganger eggløsning med en lett blødning.. Har egentlig ikke tenkt noe over det.. men forrige gang jeg hadde det, ble jeg gravid! Kanskje det du har hørt stemmer da??! Du får i hvert fall ha lykke til!!

Kan du beskrive hvor mye du blødde? Måtte du bruke bind, eller holdt det med truseinnelgg...? Var det noe annerledes utseende på det enn mensen`?[8|]

Back
Topp