Jeg spør her også...

Mammaen til Linde

Glad i forumet
Jeg har tatt en test med dette resultatet:

Vedlegg (1)

Men streken kom ikke opp før etter en time, med den er helt klar og tydelig BLÅ. Kan falskt positive tester gi blå farge? QR-tester gir ingen strek., TR har ikke kommet og jeg er tre dager på overtid...noe jeg ALDRI har vært før.

man skal ikke se på testen etter tida har gått ut. og den tida pleier vel å være 5 min?

etter det skal man kaste den og ikke se på den mer fordi det kan skje at streken kommer over tida, og da er den ofte negativ egentlig

Tror jeg helelr ville tatt en ny test. Da er du iallefall mer sikker[:)]

Hmmm, en sier jo at en IKKE skal se på testen etter mer en 5min eller hva det er[&:]
Kjøp deg en sånn digital så er du sikker, masse lykke til[:)]

Testen blir ofte positiv etter fem minutter så du må lese av FØR fem minutter. Jeg fikk alltid positiv når jeg leste av senere enn 5 min, og da var jeg ikke gravid. Det kan selvfølgelig hende at du er gravid, men da bør testen vise positiv innen 5 min. Gjør den ikke det, ta en ny i morgen tidlig eller torsdag morgen.
Uteblitt mens er jo det vanligste tegnet på graviditet[:-][8D]men kjedelig å få falske forhåpninger!

Dere som har fått strek etter tiden....blir streken BLÅ eller GRÅ? Jeg har tatt CB-tester og det samme skjer hver gang, mens QR gir null strek. Hm...

Leste av eggløsningstesten min etter en time, positiv, og da var jeg gravid[:D]hoho[:D]! Tror iallefall at det er større sjans for at du er gravid, enn om den ikke hadde vist noe etter en time, om du skjønner[:)]

Min test viste negativ, men etter 1 time var den positiv ! Og dagen etter var den veldig sterk positiv.. Og jeg er  da visserlig gravid [:-]

Back
Topp