Jeg sovna visst jeg....

Markmusa

Gift med forumet
Jeg merker virkelig at det begynner å nerme seg slutten nå altså. Formen er bare plutselig blitt så anneledes. Er det flere som bare plutselig sovner og bli helt plutselig kjeeeempesliten av småting??

Jeg husker ikke at jeg ble på den her måten når jeg gikk med storebror, men nå er det ekstremt altså! Jeg må egentlig le litt også [:)] Idag la jeg prisen kl 18 faktisk for at han var helt utslitt og så gikk jeg til sofaen og der hadde jeg sovna som en stein uten at jeg merka det, og ja... Våkna NÅ! Lurer på hvordan natta her blir altså.... Og det med å bli fort sliten, jeg kan stå opp, dusje å lage frokost og da er jeg helt utslitt! Eller for eksempel hvis jeg har gått trappene i huset og skal drikke vann eller no rett etterpå så holder jeg på å kveles for at jeg ikke får nok luft. [&:]

jeg er også kjempe sliten om dagen.. noen dager er verre[&:]
og om morgenene er jeg helt utslitt og må sette meg ned etter morgen-stellet[:-]

her er dagene fylt opp av avslapping og soving :p sovner bare jeg legger meg nedpå sofaen litt. sover lenge om morgenene og føler meg generelt sliten.. så vi nærmer oss heeeelt klart :D:D

Samme her du [:D][:D][:D] merker SÅ forskjell fra når jeg gikk med snuppa...[8D] Hjelp hvor lite som skal til før jeg blir helt utslitt fortiden... En tur på butikken,henge opp noen klær så er dagen min gjort.... Trappa er jo bare en prøvelse i seg selv.. Sove er en fin ting.. Kjempetrøtt men, så ubehagelig å ligge... Magen er vond og bare i veien.. Godt det bare er to mnd igjen sier nå jeg...  

Høres ikke så ålreit ut, jenter[&:]
Er motsatt jeg, endelig har formen tatt seg skikkelig opp. Ingen plager![:)] *bank i bordet*
Fint det, siden vi har tre uker ferie sammen nå, vil gjerne nyte den mest mulig[:D]

Jepp... blir tappet for energi av ingenting... startet for et par uker siden... kjenner det er sant at første og tredje trimester er værst :P hehehe

He he, ja man får litt sovesyken på slutten!

Vi har flytta storesøs over i stor seng, så jeg må sitte på sengekanten til hu sovner nå da.. Og jeg sovner jo før henne... [8D] "Nei, mamma IKKE sove du!!!"

Husker sist sv.skap at jeg skulle skifte på senga, ble så sliten av å legge på lakenet at jeg måtte legge meg ned å slappe av litt.. og der sovna jeg! sov i to timer, bare rett oppå lakenet uten pute eller dyne, haha.... det er deeeilig å sove da!!

Jeg også merker at dette begynner å bli litt tyngre for kroppen. Helt utslitt etter jobb igår. Hele kroppen værer og man har mest lyst til å bare gråte. Godt det snart er permisjonstid nå.
Føler n at jeg vet hvordan det er å ha pneumothorax, overgangsalder og sovesyken på samme tid! hehe

Back
Topp