Jeg som ikke skulle prøve engang...

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Altså. Vi skulle ikke prøve på andremann før over nyttår. Jeg ville ha litt tid på å få kropp og hodet på plass før ny graviditet, har vært så tydelig på dette. Nå når "uhellet" først var ute, og vi hadde ubeskyttet sex midt i EL-dagene, er jeg rett tilbake i prøvemodus. Analysere hvert minste vink, Google alle symptomer som det er mulig å få i dpo-land, tanker om at det hadde vært fint om vesla skulle bli storesøster snart... Altså hallo. Ja, vi vil ha en til, ingen tvil, og det er ingen problem sånn sett om jeg skulle blitt gravid nå, men å gå fra "avventende" til "sykt-intens-prøver-på-symptomjakt" var litt uventet. Og jeg som hater disse dagene i dpo-land! :p Er jeg liksom blitt hardcore prøver igjen nå da? :nailbiting: Flere i dpo-land som er godt i gang med analyser?
 
Altså. Vi skulle ikke prøve på andremann før over nyttår. Jeg ville ha litt tid på å få kropp og hodet på plass før ny graviditet, har vært så tydelig på dette. Nå når "uhellet" først var ute, og vi hadde ubeskyttet sex midt i EL-dagene, er jeg rett tilbake i prøvemodus. Analysere hvert minste vink, Google alle symptomer som det er mulig å få i dpo-land, tanker om at det hadde vært fint om vesla skulle bli storesøster snart... Altså hallo. Ja, vi vil ha en til, ingen tvil, og det er ingen problem sånn sett om jeg skulle blitt gravid nå, men å gå fra "avventende" til "sykt-intens-prøver-på-symptomjakt" var litt uventet. Og jeg som hater disse dagene i dpo-land! :p Er jeg liksom blitt hardcore prøver igjen nå da? :nailbiting: Flere i dpo-land som er godt i gang med analyser?

jeg har også blitt helt hekta på googling av tidlige symptomer. Tiden går så tregt når man går å venter men det hjelper å Google og følge med litt her i forum for å få tiden til å gå. :smiley-ashamed004 Merker noen symptomer også
 
Altså. Vi skulle ikke prøve på andremann før over nyttår. Jeg ville ha litt tid på å få kropp og hodet på plass før ny graviditet, har vært så tydelig på dette. Nå når "uhellet" først var ute, og vi hadde ubeskyttet sex midt i EL-dagene, er jeg rett tilbake i prøvemodus. Analysere hvert minste vink, Google alle symptomer som det er mulig å få i dpo-land, tanker om at det hadde vært fint om vesla skulle bli storesøster snart... Altså hallo. Ja, vi vil ha en til, ingen tvil, og det er ingen problem sånn sett om jeg skulle blitt gravid nå, men å gå fra "avventende" til "sykt-intens-prøver-på-symptomjakt" var litt uventet. Og jeg som hater disse dagene i dpo-land! :p Er jeg liksom blitt hardcore prøver igjen nå da? :nailbiting: Flere i dpo-land som er godt i gang med analyser?
Word! Jeg skulle først vente til etter en mensen for å la kroppen synkronisere seg etter MA. Så merket jeg el slim :hilarious: da var det gjort!
Blir gal!! :bag:
 
jeg har også blitt helt hekta på googling av tidlige symptomer. Tiden går så tregt når man går å venter men det hjelper å Google og følge med litt her i forum for å få tiden til å gå. :smiley-ashamed004 Merker noen symptomer også

Går ekstremt tregt! Og det er litt altoppslukende hele greiene :p Oi, spennende med symptomer! Hvor mange dpo og hvilke symptomer? :)
 
Word! Jeg skulle først vente til etter en mensen for å la kroppen synkronisere seg etter MA. Så merket jeg el slim :hilarious: da var det gjort!
Blir gal!! :bag:

Trist å høre om MA-en. Håper og krysser fingrene for deg denne pp, og at den holder hele veien :)
 
Går ekstremt tregt! Og det er litt altoppslukende hele greiene :p Oi, spennende med symptomer! Hvor mange dpo og hvilke symptomer? :)

Jeg er usikker på når jeg hadde EL for jeg hadde en SA i september. Men jeg har endel av samme sympt som som sist, spesiell følelse i magen, murring og noe stikking i bryst. Har endel luft også.
 
Jeg er usikker på når jeg hadde EL for jeg hadde en SA i september. Men jeg har endel av samme sympt som som sist, spesiell følelse i magen, murring og noe stikking i bryst. Har endel luft også.

Spennende da! Håper det er en spire. Når tenker du å teste?
 
Jeg var slik i de første månedene, google alt av symptomer og testet meg ihjel. Jeg trodde heller ikke at jeg skulle bli sånn intens prøver. Vi prøver på nr. 2 vi også, men i denne pp er jeg mer avslappet. Vet ikke hvorfor, men teste ikke etter EL denne mnd og fokuserer heller på andre ting og la naturen gå sin gang. Men det skal også sies at jeg skal til gyn om en liten mnd og tatt blodprøver som er fine. Så kan være derfor jeg er mer avslappet nå og det er behagelig.
 
håper det jeg også. Jeg testet idag men den var negativ, men har fortsatt trua. Sist gang fikk jeg ikke positiv test før i uke 6 :wideyed:

har du noen symptomer da?

Krysser fingrene for at du får positiv snart :) Jeg er enten 3, 4, 5 eller 6 dpo (EL-smerter over 4 dager kontra den ene jeg alltid har hatt, så denne gangen vet jeg faktisk ikke). Har små murring i magen og såre brystvorter, men tror virkelig ikke det kan tilskrives noe graviditet. Kan ikke huske jeg har hatt det før, men samtidig har jeg aldri kjent så godt etter som nå. Dessuten er det vel tidlig med eventuelle symptomer uansett, så tillegger det ikke noe betydning egentlig. Spennende er det selvsagt uansett :p
 
Altså. Vi skulle ikke prøve på andremann før over nyttår. Jeg ville ha litt tid på å få kropp og hodet på plass før ny graviditet, har vært så tydelig på dette. Nå når "uhellet" først var ute, og vi hadde ubeskyttet sex midt i EL-dagene, er jeg rett tilbake i prøvemodus. Analysere hvert minste vink, Google alle symptomer som det er mulig å få i dpo-land, tanker om at det hadde vært fint om vesla skulle bli storesøster snart... Altså hallo. Ja, vi vil ha en til, ingen tvil, og det er ingen problem sånn sett om jeg skulle blitt gravid nå, men å gå fra "avventende" til "sykt-intens-prøver-på-symptomjakt" var litt uventet. Og jeg som hater disse dagene i dpo-land! :p Er jeg liksom blitt hardcore prøver igjen nå da? :nailbiting: Flere i dpo-land som er godt i gang med analyser?
Haha, kjenner meg veldig godt igjen! Vi skulle starte prøving på nr to fra september 2018, meeen så begynte jeg med EL tester i april, for skulle bare se hvordan syklusene var før prøvestart, og vipps, så var man gravid i mai i stedet :angelic: nå er han 9 mnd, og jeg henger på prøverforum igjen. Var sånn det starta sist, så nå får jeg jobbe med å holde babysjuken litt mer i sjakk enn jeg fikk til sist :rolleyes:
 
Altså. Vi skulle ikke prøve på andremann før over nyttår. Jeg ville ha litt tid på å få kropp og hodet på plass før ny graviditet, har vært så tydelig på dette. Nå når "uhellet" først var ute, og vi hadde ubeskyttet sex midt i EL-dagene, er jeg rett tilbake i prøvemodus. Analysere hvert minste vink, Google alle symptomer som det er mulig å få i dpo-land, tanker om at det hadde vært fint om vesla skulle bli storesøster snart... Altså hallo. Ja, vi vil ha en til, ingen tvil, og det er ingen problem sånn sett om jeg skulle blitt gravid nå, men å gå fra "avventende" til "sykt-intens-prøver-på-symptomjakt" var litt uventet. Og jeg som hater disse dagene i dpo-land! :p Er jeg liksom blitt hardcore prøver igjen nå da? :nailbiting: Flere i dpo-land som er godt i gang med analyser?


Haha samme her. Har en jente født i 2016 og vi var enige om å prøve på nr 2 i desember (jeg ville prøve fra nå egentlig). Plutselig ombestemte mannen seg og vi satte i gang. Jeg er SÅÅ opphengt i EL, symptomer, ligging, googling og ja.. :p helt drøyt xD
 
Back
Topp