Jeg som er overbekymret?

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Jeg var på cafe i dag og skulle bestille meg en salat. Så kom jeg til å tenke er grønnsakene vasket? Samme når jeg skal kjøpe meg mat på kiosk eller bensinstasjon, og restaurant. Tør nesten ikke å spise mat som ikke jeg selv har laget i frykt. Er det jeg som er overbekymret? Flere som tenker som meg?

Hadde vi vert i utlandet hadde jeg nok vert mer bekymret. Men her er det temmelig strenge regler så er nok ikke noe å bekymre seg over:)

Ja, det er sikkert ikke så mye å bekymre seg for, men klarer ikke å la være :/ Jeg har jobbet i matbransjen i flere år og vet at det er mange plasser de er slurvete med vask av grønnsaker og slik..

Skjønner problem stillingen din altså. Men vi må nok bare stole på at folk gjør det di skal når di skal det. Vi kan jo ikke låse oss inne heller i di siste 7mnd:)

JEG synes du er overbekymret ja... Jeg tenker ikke en tanke på det så lenge jeg er i Norge... Passer på andre ting, men orker ikke isolere meg altså...

Jeg skjønner deg, men det er litt i overkant her i landet. Det er ikke mye som er veldig farlig på grønnsaker her :-) Hadde vært mye mer bekymret for rått kjøtt....

Du kan jo fint styre unna å kjøpe ferdig smurt mat her og der da, og kanskje heller kjøpe varmretter? Jeg er ikke så veldig glad i mat som blir liggende på utstilling selv...

Nullenusken skrev:
JEG synes du er overbekymret ja... Jeg tenker ikke en tanke på det så lenge jeg er i Norge... Passer på andre ting, men orker ikke isolere meg altså...

Må si meg enig med Nullenusken, har ikke falt meg inn i det hele tatt å være bekymret over det. Men jeg skal til Egypt i februar, og da kommer jeg til å være litt "nazi" på hva jeg spiser. Kommer ikke til å spise salat, frukt og grønnsaker som jeg ikke selv har vasket (i flaskevann), skal ikke spise melkeis og isbiter, har tenkt til å ta med mine egene isbitformer:P Så kan jeg fryse is på rommet:P

Back
Topp