Jeg snuser jeg..

Schefliss

Andre møte med forumet
Huff.. Som jeg skjemmes!!!! Men snuser Mocca-snus (19 grams posene) 1 gang daglig, om morgenen, for å komme meg på do!
Jeg kan fort gå forstoppa over èn uke, med påfølgende "steinkuler" som spjæler opp hele rumpa mi, men unngår altså dette ved å snuse en gang om dagen....

Men.. Samvittigheten DREPER meg!!!!!! Stakkars baybyen min!!!! Er det noen som vet HVOR skadelig dette er for min lille? Gulp....

Har forresten også lagt ut magebilder på "bildetråden" men det blei jo BAAARE rot, så gjerne gi noen tips [;)]

Er det ingen andre som snuser? For en RÆVA mor jeg er!!!!!!!!![:@] Men er jo VÆÆÆLDIG godt å gå på do da...

Legene har ikke mye kunnskap om snus i forhold til svangerskap.
Alt du får i deg får jo babyen i seg og og snus går rett i blodet gjennom tannkjøttet. Men jeg vil nå påstå at det er bedre enn å røyke hvertfall. Det er det så mange andre stoffer man får i seg.

Har selv hatt problemer med å slutte på kreftpinnene men går mye bedre nå. En jordmor sa til meg at hun kan selvfølgelig ikke anbefale å røyke eller snuse, men stress kan være like farlig så hvis du klarer å stresse ned av og til med nikotin så kunne det være bedre enn stress men hun kunne alikevel ikke "anbefale" det da

Så lenge du klarer deg med en om morningen så tror jeg det skal gå bra jeg.
Leste og et sted at hvis du slutter å røyke/snuse før 5 måned så er det ikke dokumentert skade på forsteret. Men hvis du klarer å slutte så hadde jo det vært det beste

Håper det hjalp litt[:)]

Lykke til

Back
Topp