Jeg sniker meg stille inn her jeg ;)

SeptemberSurprise

Forelsket i forumet
Jeg håper og tror det er en 27. mai spire her :)

Det hadde gjort godt nå! Denne prøvingen er altoppslukende! :O

Noen tips til hvordan man overrasker pappaen? Min kjære forventer jo positivt eller negativt svar denne uken, men det må jo være mulig å gjøre det litt staselig :)

IMG_1517.JPG

Gratulerer så mye:-)
Jeg tenkte også å gjøre det på en gøy måte, men han så det på meg med en gang han kom inn døren :-)
"Har du noe å fortelle meg?" Var deg første han sa og da ropte jeg det ut :-) ble jo koselig det også da :-)
Men hadde tenkt å vente til neste morgen og legge testen på vasken og skrive en koselig liten beskjed og henge på speilen, tenk så koselig å våkne til :-) men det gikk ikke hehe :-)

Takk dere!! :D

Forrige gang tegnet jeg en baby på en tskjorte (på magen) og skrev termindato. Men da var det ut av det blå. Spirer satt 2 mnd før vi skulle begynne å lage han ;)

Men kanskje en koselig beskjed ja :) Vi jobber begge på nett, så kanskje jeg skal forandre bakgrunnsbildet hans? ;)

Hvor gammel er forrige? Vi har ei på 1,5. Lærte henne å peke på magen min når jeg spurte: hvor er babyen til mamma?

Tok først remsa med hvor er nesen, hvor er øret osv, avsluttet med: hvor er babyen

Gratulerer :)

Gratulerer! :) Første gang jeg fikk positiv test så fikk mannen "Verdens beste pappa. Hakkespettbok for småbarnsfedre."

ImageUploadedByBV Forum1442235890.744047.jpg

Gratulerer så mye :D første gang jeg ble gravid kjøpte jeg en tskjorte til mannen der det sto "my swimmers made it" :)

Gratulerer :) sist fikk mannen En t-skjorte med teksten "snart pappa", en positiv digital test, og Hakkespettboka for førstegangsfedre. :p

Back
Topp