Jeg & Snegla har

Hørtes ut så dåkke koste dåkke skikkligt, så GØY[:D] Vil vera me neste gong!! å besøk t 01.30..Nice, då hadde nok dåke og det kjekt[8D] Sånn så me gjor på julebordet vårt her, hihi..Lyst å ta d igjen, va så KOS[8D][:D]

Ja vi må treffes snart igjen [:)][:)][:)][:)]
Ta en kveld soooon?
Ikke ennå for nå har squeek fått mannen hjem [:D][:D][:D] så da blir det vel en del sengevals [:D][:D][:D]

Hahahhah!!!!!!!!! Tidenes verste Oreokake!! De skulle ikke htt lov å kalle den Oreokake!!

Samtalen med klagen gikk noe sånn her:
(t0mmelise og snegla dere får rette meg hvis jeg sier feil hehe)

Jeg: Unnskyld, men er dette Oreokake?
Servitøren: Ja, det er det.
Jeg: Skal virkelig bunnen være slik? Den er jo helt myk og smakløs?
Servitøren: Ja, den skal være sånn.
Jeg: Nei, det skal den ikke. Den skal være crunchy av oreokjeksene.
Servitøren: Da får jeg vel si i fra til kokken. *sur*

Hahahah!!!!!!!! Og hver gang hun var i nærheten av oss så så hun ikke bort på oss i det hele tatt! Sure megga, hahaha!!!

Men var en utroooooooooooooooolig koselig kveld!!!!! t0mmelise og snegla er like fantastiske som jeg har fått inntrykk av på feb!! To kjernejenter som jeg gleder meg til å treffe igjen, altså! Og gode klemmer gav de også, hihi!!![:D][:D][:D]
Kunne sittet å skravlet med de hele natten hvis jeg hadde kunnet! *teite konkurranse som skulle ødelegge det* hehe!!

Og så har jeg sett niesa til snegla opptre!! :) Dvs, det var litt vanskelig å se hvem av de som var hennes niese, for alle var like små hahaha!! Men søte og flinke var de!!! :D :D :D

Og LT!!! DET blir så sinnsykt bra!!! :) :) :) :) : ): ): ): )

Back
Topp