Minni
Forelsket i forumet
Klokka er 0930, har vært oppe siden 0600. Vanligvis så hadde huset vært nyvaska og strøkent nå, og både store og små ferdig ordnet og klar for dagen. Enten hadde vi vært på butikken, eller så hadde vi vært ute.
Hva skjer nå? Jeg er fullstendig ødelagt! Kvalm, svimmel og rett og slett elendig form. Huset ser rett og slett forferdelig ut, jeg labber rundt som et spøkelse, ungene har kledd på seg selv. ALT står på hodet!
Jeg ligger rett ut i senga mens ungene herjer huset, jeg makter ikke gjøre noe.
Hva skulle (eller MÅ) gjøres idag? Huset må vaskes, vi må på butikken å handle inn masse mat, jeg må bake tre kaker.. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal greie det om formen ikke stiger sånn plutselig.
Dagens utblåsning!
Hva skjer nå? Jeg er fullstendig ødelagt! Kvalm, svimmel og rett og slett elendig form. Huset ser rett og slett forferdelig ut, jeg labber rundt som et spøkelse, ungene har kledd på seg selv. ALT står på hodet!
Jeg ligger rett ut i senga mens ungene herjer huset, jeg makter ikke gjøre noe.
Hva skulle (eller MÅ) gjøres idag? Huset må vaskes, vi må på butikken å handle inn masse mat, jeg må bake tre kaker.. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal greie det om formen ikke stiger sånn plutselig.
Dagens utblåsning!