Jeg SLITER!

Minni

Forelsket i forumet
Klokka er 0930, har vært oppe siden 0600. Vanligvis så hadde huset vært nyvaska og strøkent nå, og både store og små ferdig ordnet og klar for dagen. Enten hadde vi vært på butikken, eller så hadde vi vært ute.

Hva skjer nå? Jeg er fullstendig ødelagt! Kvalm, svimmel og rett og slett elendig form. Huset ser rett og slett forferdelig ut, jeg labber rundt som et spøkelse, ungene har kledd på seg selv. ALT står på hodet!
Jeg ligger rett ut i senga mens ungene herjer huset, jeg makter ikke gjøre noe.

Hva skulle (eller MÅ) gjøres idag? Huset må vaskes, vi må på butikken å handle inn masse mat, jeg må bake tre kaker.. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal greie det om formen ikke stiger sånn plutselig.

Dagens utblåsning! 

Uff, det høres ikke noe godt ut, stakkars deg. Men, sånn er det nå å være gravid, og det er nå mannen din må steppe inn og ta over alle sånne ting som rydding og husvasking og lignende ;-)

Og det er ikke krise om huset står på hodet noen dager, man må ikke ha det strøkent hver dag ;-)

huff da...

vi har noe lignende hos oss også, men ikke så ille som hos deg høres det ut som!

Tips for dagen: kaker kan også kjøpes!!!!

Mamma ble dagens redning! Formen holdt seg fin en liten time, så hun ble med meg nedover så jeg fikk handla. Når minstemann la seg til dupp så la jeg også meg nedpå. Mamma og eldstemann rydda og støvsuga huset! Herlig!!

Hun skulle også bake den ene kaka for meg i kveld (den som det er mest arbeid med), så da har jeg bare to enkle kaker å fikse selv.

Neida, det er jo ikke krise om huset står på hodet, rotet stikker ikke av, hehe.. Men jeg blir stressa når jeg ikke greier å ha det blåst rundt meg. En kombinasjon av god og dårlig egenskap det gitt.
Samboern jobber, og kan nok ikke komme hjem bare fordi formen min er dårlig. Han kommer ikke hjem før sent i kveld, og skal på jobb en tur i morgen også. Men så har han ferie i 3 uker! Så da blir det nok litt mer hjelp å få (ihvertfall med ungene, husarbeidet vil jeg helst gjøre selv, hihi)

Formen er et par hakk bedre nå som jeg fikk hvile litt, så satser på at siste halvdel av dagen går greit 

phuh, jeg prøver å pakke til at vi skal reise på ferie. gruer meg som en unge til lang biltur, men håper småen sover, og at jeg ikke spyr....
er så grustomt å være i dårlig form. sambo prøver å hjelpe meg, men han skla jo også klippe plen, pakke bil og slikt..

STOR klem til deg! Er så glad for at dette er fyrstemann! Om eg hadde hatt små å passa i tillegg til å ta hensyn til meg sjølv så hadde det gått dårlig Lengtar til denne perioden er over! Har ferie, og er  på besøk hjå foreldra mine, så er lite husarbeid eg treng gjera - men blir så lei av å sjå fridagane gå forbi utan at eg får gjort så mykje meir enn å ligga der...

Håpar kakene ordar seg!

godt å høre at det er flere enn meg som sliter litt om dagen =)

godt å høre at det er flere enn meg som sliter litt om dagen =)

Huff ja, kjedelige greier..

Formen er dessverre ikke stort bedre idag. Sambo jobber idag også, siste krampetak før ferien. 

Jaja, får bare ta minutt for minutt, så går vel denne dagen også :)

Back
Topp