har sånn uro i kroppen...i forhold til sykdommen og alle andre sykdommer...får nesten angst bare noen nevner ordet omgangsyka...
kjenner jeg liksom blir dårlig...og får vondt langt inni sjelen[&o]
og hver kveld..så tenker jeg at jeg ikke må spise no etter 6...hva om..og hvis...[&o]blir helt gåen...og er vassen resten av kvelden....
og så er d sambo...som jobber så mye og som jeg føler ikke stiller ordentlig opp...når han kommer hjem,går han ofte opp t min bror eller onkel..[&o]spørt han hvorfor,men får bare til svar at han slipper å sitte alene og røyke...
men alikavel..han er jo gjerne der til han ska legge seg...
og den alkohol bruken hans..skremmer å....drikker hver dag...ikke mye..men d er hver dag...har tatt d opp mange ganger,men til ingen nytte..hjelper kanskje toppen en uke...så er d på ann igjen.
orker ikke ha d sånn resten a livet..blir helt gåen av alt dette....
sykdom hele tiden,uroen...angsten..depresjonene på anmarsj igjen...
strekker rett og slett ikke til...føler meg utbrent langt inni sjela,føler meg skikkelig sår innvendig...jeg sliter skikkelig med sosialangst til tider...
alt er vanskelig....d er så mye...er ikke plass til å få d ut...det kverner oppi toppen,d surrer....blir så lei meg,såra,sint og frustrert...er så innmari tungt til tider.....[:(]
jeg føler jeg er støpt fast....er det dette som skal være mitt liv???
er d d???da vet jeg ikke om jeg orker rett og slett....er så sliten....
off...for en dag....for noen år...for et liv....[:(]
beklager...måtte bare ha d ut...[&o]
kjenner jeg liksom blir dårlig...og får vondt langt inni sjelen[&o]
og hver kveld..så tenker jeg at jeg ikke må spise no etter 6...hva om..og hvis...[&o]blir helt gåen...og er vassen resten av kvelden....
og så er d sambo...som jobber så mye og som jeg føler ikke stiller ordentlig opp...når han kommer hjem,går han ofte opp t min bror eller onkel..[&o]spørt han hvorfor,men får bare til svar at han slipper å sitte alene og røyke...
men alikavel..han er jo gjerne der til han ska legge seg...
og den alkohol bruken hans..skremmer å....drikker hver dag...ikke mye..men d er hver dag...har tatt d opp mange ganger,men til ingen nytte..hjelper kanskje toppen en uke...så er d på ann igjen.
orker ikke ha d sånn resten a livet..blir helt gåen av alt dette....
sykdom hele tiden,uroen...angsten..depresjonene på anmarsj igjen...
strekker rett og slett ikke til...føler meg utbrent langt inni sjela,føler meg skikkelig sår innvendig...jeg sliter skikkelig med sosialangst til tider...
alt er vanskelig....d er så mye...er ikke plass til å få d ut...det kverner oppi toppen,d surrer....blir så lei meg,såra,sint og frustrert...er så innmari tungt til tider.....[:(]
jeg føler jeg er støpt fast....er det dette som skal være mitt liv???
er d d???da vet jeg ikke om jeg orker rett og slett....er så sliten....
off...for en dag....for noen år...for et liv....[:(]
beklager...måtte bare ha d ut...[&o]
[:)]