Jeg sliter med hundebæsj

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
Gikk med bikkja i morges.. den måtte jo gjøre sitt.. Gud som jeg brakk meg :eek: Tårene sprutet+ at mora mi holdt på å le seg ihjel i tlf :confused: Takk liksom :p Mobber ikke oss gravide :wideyed: Håper ikke det blir verre.. forrige svangerskap klarte jeg ikke matlukt :sorry:

Ugreit. :knegg:

Godt du ikke var eier til mine hunder i går. De havna litt utpå en åker som tydeligvis var gjødsla med grisemøkk. Jeg kjente det ikke før jeg kom på åkeren siden det har regna endel og vinden gikk andre veien. To stk som måtte dusjes da ja. Var glad for at jeg ikke var kvalm gitt, og sjeleglad for at ikke de pleier å rulle seg så det var bare beina og under magen det stinka. :hilarious:

Ugreit. :knegg:

Godt du ikke var eier til mine hunder i går. De havna litt utpå en åker som tydeligvis var gjødsla med grisemøkk. Jeg kjente det ikke før jeg kom på åkeren siden det har regna endel og vinden gikk andre veien. To stk som måtte dusjes da ja. Var glad for at jeg ikke var kvalm gitt, og sjeleglad for at ikke de pleier å rulle seg så det var bare beina og under magen det stinka. :hilarious:
Å fy flate :hilarious:

Her sliter jeg med mine små’s drittbleier :o
Og "go"lukten folk har på seg.
Jeg har våre mye verre i tidligere svangerskap så jeg bare håper det ikke blir verre :) Kan forsåvitt leve med dette liksom :p

Back
Topp