jeg sliter litt med samvitigheten.....

*solstråle i august*

Elsker forumet
jeg har hjemmeeksamen tre uker i april - og min venninne har en skoleoppgave hun skal gjøre .. hn går samme studie som meg....

Vi har dermed bestilt tur til egypt, skulle egentlig være der en uke, men så kostet d baare litt ekstra for to uker, så vi grep sjansen.....

MEN så sitter jeg her med den svarteste samvittigheten ever - jeg tenkte å ha med poden, men siden valget falt på egypt og turen egentlig i utgangspunktet er en "komme seg til et sted der jeg kan lese på stranda og jobbe med eksamen tur" så ble det til at vi valgte egypt - og aldri i livet om jeg tar m gutten min på 2 år dit så lenge jeg er den "eneste" som er LIVREDD for å miste han, altså morsinstinktet.. noe annet hvis det var typen OG jeg som dro... lillegutt var med dit ifjor, det gikk bra for da satt han bare i vogna og jeg hadde "full kontroll" på hvor han var liksom, var jo MAAAANGE som skulle  hilse på han og sånn.....

Men til sakens kjerne - jeg syns plutselig at jeg er en dårlg mor som reiser fra gutten min i to uker!!! jeg er vant til å være hjemme med han, han var hjemme i to år med meg uten barnehage, og sambo jobber jo 100 % så naturligvis er jeg mest md han.. var 3 uker i amerika i sommer med han, uten sambo ,så jeg tenker på at det må være koselig å få en skikkelig far og sønn tid de to ukene jeg er i egypt......

MEN..... TO UKER UTEN LILLEGUTT!!!

vær så snill å svar ærlig, er jeg en dårlig mor som gjør det mot han??? [:(][:(][:(]

som sagt har jeg hjemmeksamen så får uansett ikke mye tid til han hjemme da..............

og før dere sier noe om syden og eksamen, så leser jeg faktisk  veldig flittig på stranda - gjort det før og fikk topp resultat på oppgava [:)]

Hehehe..du er IKKE en dårlig mor. Hadde glatt gjort det samme..de er så store nå at dere kan vel skype eller noe?[:)]
Far og sønn har sikkert kjempegodt av å tilbringe litt alenetid sammen[:)]

ORIGINAL: Anis

Hehehe..du er IKKE en dårlig mor. Hadde glatt gjort det samme..de er så store nå at dere kan vel skype eller noe?[:)]

ja, det er gratis tilgang på nett der, så kan snakke MASSE med han via webcam eller skype, har ikke peil på sånt men får lære meg det. hehe..

MEN tusen takk for det du sa, anis! trenger å høre det!!!![:D] tenkte og det ang far og sønn...[:)]

Hvorfor skulle du være det? Det finnes da mange, både menn og damer, som har JOBBER hvor de jobber borte i fjorten dager av gangen vel? Er de også dårlige foreldre da? [;)] Klart dere vil savne hverandre,men dere sees jo fort igjen, og da skal du ikke bort i fjorten dager i strekk etter fire uker hjemme. [:)]

Neeeei,reis til Egypt,les, og kos deg!
Pappan og lillegutt fikser, i'm sure![:D]

ORIGINAL: mymmeline

Hvorfor skulle du være det? Det finnes da mange, både menn og damer, som har JOBBER hvor de jobber borte i fjorten dager av gangen vel? Er de også dårlige foreldre da? [;)] Klart dere vil savne hverandre,men dere sees jo fort igjen, og da skal du ikke bort i fjorten dager i strekk etter fire uker hjemme. [:)]

MEN saken er også at de gjør det fordi de må, man må jo jobbe, men jeg gjør det mest for å kose mg i syden liksom, selv om jeg skal lese der... sånn egoistisk valg føler jeg...

men du har jo et poeng uansett.....[8D]

ORIGINAL: *solstråle i august*

ORIGINAL: mymmeline

MEN saken er også at de gjør det fordi de må, man må jo jobbe, men jeg gjør det mest for å kose mg i syden liksom, selv om jeg skal lese der... sånn egoistisk valg føler jeg...

men du har jo et poeng uansett.....[8D]

Nei,de MÅ ikke. Det finnes alltids andre jobber,hvis man ikke vil være borte fra barna sine. [;)]

ORIGINAL: *solstråle i august*

ja, det er gratis tilgang på nett der, så kan snakke MASSE med han via webcam eller skype, har ikke peil på sånt men får lære meg det. hehe..

MEN tusen takk for det du sa, anis! trenger å høre det!!!![:D] tenkte og det ang far og sønn...[:)]

Reis og kooooos deg!![:D][:D]

Jeg var borte fra snuppa mi i 1 uke i sommer. Nettopp på egoistiske grunnlag!![8D][8D]
Sydentur med jentene!![8D][;)] Og det var HERLIG!! Herlig å være på tur uten barn og herlig å kjenne litt på savnet!!

Du hadde vel ikke sett gutten så veldig mye uansett siden du må lese og skrive på hjemmeeksamen? Eller hva??

Nei, det er verst for deg, pappan og gutten kommer til å kose seg!! Så er det jo vår og de kan være ute osv...

ORIGINAL: *MissMe*

Jeg var borte fra snuppa mi i 1 uke i sommer. Nettopp på egoistiske grunnlag!![8D][8D]
Sydentur med jentene!![8D][;)] Og det var HERLIG!! Herlig å være på tur uten barn og herlig å kjenne litt på savnet!!

Du hadde vel ikke sett gutten så veldig mye uansett siden du må lese og skrive på hjemmeeksamen? Eller hva??

Nei, det er verst for deg, pappan og gutten kommer til å kose seg!! Så er det jo vår og de kan være ute osv...

er det at det er TO uker jeg sliter med.. hehe.. ikke en... hmmmm....

JOoo, får ikke sett så mye til han uansett pga hjemmeksamen.. er fint for meg å sitte fast på en strand og lese... hehe...[8D]

hmm.. Jeg vet ikke helt..
Pappaen og gutten greier seg nok super supert.
Men jeg tror ærlig talt ikke mammahjertet mitt hadde greid 2 uker.
Jeg og mannen skal til syden 1 uke, og jeg sliter litt med den......

Men som de andre sier, skype er jo en bra ting..[:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Legg bort den grunnløst dårlige samvittigheten, reis og kos deg! [:)]

Sign! [:)]

enig med alle over.. reis og kos deg.. han skal jo være med pappan sin.. [:D] til og meg JEG kunne dratt av gårde hvis A hadde vært hjemme med T[:D][:D][:D]

kjempe snilt av dere å komme med ærlige svar...

Jeg er enige med alle sammen egentlig.. hehe..
Det er jo ikke skadelig å reise bort, godt for pappa med gutten sin alene og motsatt, men samtidig så klarer jeg egentlig IKKE å dra, men det er vel noe jeg tenker nå, og tar vel tid å venne seg til det, men det er jo som folk sier, det går fort og jeg kommer jo tilbake...

sååå...

jeg reiser og nyter turen jeg! såååå klaaaart med savn!!! skype må være morsomt! [:D][:D][:D]

Tror faktisk samma her!! Ja to uker er veldig mye, men tror bare mor og sønn har godt av det altså [:D] Virkelig!

ORIGINAL: KathMor

Tror faktisk samma her!! Ja to uker er veldig mye, men tror bare mor og sønn har godt av det altså [:D] Virkelig!

flott å høre! [:D]

Kom deg ut på tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Kom deg ut på tur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Ville gjort akkurat det samme!

Back
Topp