jeg sliter litt... (ang sex)

WhiteRose

Glad i forumet
jeg takler ikke lengre at sambo tar på meg.. jeg orker ikke tanken på sex eller noe!
jeg har gått ned 6 kg.. og ting kroppslig forbedrer jo seg.. men jeg takler mindre å mindre fysisk kontakt.. jeg blir rett å slett kvalm av det..
jeg elsker han over allt, å er kjempegla i han<3 er ikke det..

men jeg vil så endelig like det, og å få lysten tilbake osv.. får så dårlig samvittighet ovenfor han, når han ikke får noen ting eller noe sånnt..

noen som har vært igjennom en sånn periode og har noen tips?

ORIGINAL: dios

ingen tips, annet enn "bare gjør det, og lat for deg selv som du liker det, overdriv" .. funker[;)]

jeg har prøvd.. klarer det ikke.. får dårlig samvittighet ovenfor meg selv da igjen.. å får enda mer panikk om han tar på meg[:'(]

ORIGINAL: *Lill

jeg takler ikke lengre at sambo tar på meg.. jeg orker ikke tanken på sex eller noe!
jeg har gått ned 6 kg.. og ting kroppslig forbedrer jo seg.. men jeg takler mindre å mindre fysisk kontakt.. jeg blir rett å slett kvalm av det..
jeg elsker han over allt, å er kjempegla i han<3 er ikke det..

men jeg vil så endelig like det, og å få lysten tilbake osv.. får så dårlig samvittighet ovenfor han, når han ikke får noen ting eller noe sånnt..

noen som har vært igjennom en sånn periode og har noen tips?

Er det lenge siden du fikk barn? Etter jeg fikk barn, var sex det aller, aller siste som stod i hodet på meg. Det eneste jeg var opptatt av, var å klare å holde hodet over vann med en krevende baby i hus. Ikke før etter ett års tid, var lysten tilbake. Men så var jeg jo singel, så det var jo ikke noe problem.

Eller mener du det har noe med vektnedgangen å gjøre, at det har gjort noe med deg fysisk, eller psykisk?

hu har passert 1 år hu nå:)

nei, jeg trodde det skule bli bedre av å få gå ned litt osv.. men har ikke funka så langt.. men trodde at når kiloene rant av, skulle lysten stige, men den gang ei..
lysten har liksom falt av med kiloene føles det. å enda har jeg MYE igjen..

Hm, kanskje du ikke er blitt fortrolig med dine nye kropp ennå, at du trenger litt tid på å bli kjent med "den"/deg igjen. Med mindre det ligger andre, underliggende forklaringer bak.

ja, håper det kommer snart, for nå føles det virkelig frastøtende[:'(]

Back
Topp