Jeg slapp å operere på nytt

Anis

Gift med forumet
Jeppsipepsi! Det kom en annen lege å kikket på såret og bare  "nei det der kommer aldri til å ta noe transplantert hud, dette må bare gro selv  - men det kommer til å ta tid".

JIPPI var min umiddelbare reaksjon! Slippe å ligge på sykehus i nesten en uke, ligge bomstille..neitakk! Er ikke noe særlig vondt lenger heller, så jeg er på jobb(litt stille nå..eh..kremt)

Sånn ellers var jeg der inne kl 9 slik jeg fikk beskjed om, ble sett på av lege kl. 12.30(!!!), da hadde jeg fasta siden morgenen, og var dritkvalm og sulten! At det skal gå ann..[&:]

Dårlige greier, men bra at du slapp å operere for det da [:D] Ønsker beinet ditt god bedring

ORIGINAL: Reinbue

Dårlige greier, men bra at du slapp å operere for det da [:D] Ønsker beinet ditt god bedring

sign!

må bare la d få gro godt en goood stund nå! godt d ikke er sommer lengre, så du slipper å tenke så mye på d!

hvordan går d m kvalmen?

ORIGINAL: Reinbue

Hvordan går det med deg sånn ellers da?

Gode nyheter!!! [:D]

Går utfra at det var på en dagkirurgisk post eller kir.poliklinikk du var på? Da setter de ofte timer opp, men legene blir OFTE heftet med akuttoperasjoner, vi i hj.spl som maser om ting osv osv[;)] Ikke lett for pasienter å forstå sånt[;)]
Og DESVERRE har jeg mange ganger måttet sende pasienter hjem på ettermiddagen etter at de har fastet hele dagen til en planlagt operasjon som legene ikke har tid til å gjennomføre pga akuttoperasjoner/benbrudd osv.....

Ang deg da: Så bra at du slipper å operere!! Det aller beste er når sår gror selv, du må bare smøre deg med tålmodighet da[;)]

Weeeee!!!![:D][:D] Hvordan er formen ellers da?

ORIGINAL: Vand

Går utfra at det var på en dagkirurgisk post eller kir.poliklinikk du var på? Da setter de ofte timer opp, men legene blir OFTE heftet med akuttoperasjoner, vi i hj.spl som maser om ting osv osv[;)] Ikke lett for pasienter å forstå sånt[;)]
Og DESVERRE har jeg mange ganger måttet sende pasienter hjem på ettermiddagen etter at de har fastet hele dagen til en planlagt operasjon som legene ikke har tid til å gjennomføre pga akuttoperasjoner/benbrudd osv.....

Ang deg da: Så bra at du slipper å operere!! Det aller beste er når sår gror selv, du må bare smøre deg med tålmodighet da[;)]

Jeg var på dagkirurgisk ja! Joda, har god forståelse for det, var visstnok noe akutt som kom inn. Men når man er 6 uker på vei og kvalm døgnet rundt er det ikke lett å kjenne på sympati[8D]

Til dere andre: formen er grei den, er bare utrolig kvalm som sagt!

Back
Topp