*LillMi*
Gift med forumet
Er litt stolt av meg selv i dag[:D] Har hengt opp en diiiger tallerkenhylle og en nydelig knagg. jeg kan innrømme at jeg som regel ber gubben gjøre slike ting for meg[8D] Selv om jeg vet at jeg fint kunne gjort det selv, haha. Må jo la de føle seg som mannfolk[;)] Men i dag har jeg løpt rundt med målebånd (haha, ikke noe mannfolk måling på denne dama!) rundt halsen og drilla og skrudd![:D] Svett og svimmel ble jeg til slutt ferdig.
Og etter å ha skrevet dette skjønner jeg at jeg kommer til å bli tvingi til å legge inn bilder, så tror jeg skal satse på å ta noen nå[;)]
Bildene er tatt, men jeg får ikke lastet de inn hit[:@] Blir gal av dette opplegget snart! Men har fått lastet inn på bloggen, så bilder av tallerkenhylla er på plass der!
Og etter å ha skrevet dette skjønner jeg at jeg kommer til å bli tvingi til å legge inn bilder, så tror jeg skal satse på å ta noen nå[;)]
Bildene er tatt, men jeg får ikke lastet de inn hit[:@] Blir gal av dette opplegget snart! Men har fått lastet inn på bloggen, så bilder av tallerkenhylla er på plass der!