Jeg skjønte at den kom, men..

Julie H

Forelsket i forumet
.. jeg har lyst på sjokolade allerede NÅ! Herremin.. Denne uka blir lang. 
Ikke hjelper det at jeg sovna med eldstejenta i kveld heller, blir alltid så sjokoladesugen når jeg sovner på dagen.. Og mannen sitter og spiser sjokolade i sofaen. Hmpft.
 
Æsj, det er kjedelig!! Jeg blir også sånn av å sove på dagtid. Må liksom ha noe etterpå da.. Klarte du å stå i mot?? :)
 
Sjokoladesuget går over, men det er helt klart værst den første uka. Hvis du føler at du MÅ, så prøv deg på 70% kokesjokolade (2-4 ruter) i stedet for melkesjokolade, det syns jeg hjalp for meg.
 


Invincible skrev:
Æsj, det er kjedelig!! Jeg blir også sånn av å sove på dagtid. Må liksom ha noe etterpå da.. Klarte du å stå i mot?? :)

Jeg klarte det.. såvidt:-)
 


Julie H skrev:


Invincible skrev:
Æsj, det er kjedelig!! Jeg blir også sånn av å sove på dagtid. Må liksom ha noe etterpå da.. Klarte du å stå i mot?? :)

Jeg klarte det.. såvidt:-)


Hehe, det er det viktigste! Og den følelsen etterpå er vel verdt det!? ;)
 
Bra jobba :)

Har du prøvd Options? Sånn kakaoting, med kun 40 kcal. Smaker veldig godt, og er min redning i kampen mot sjokkis&co ;))
 
Skal være ærlig å innrømme at det ble tre ruter med sjokolade i dag.. den bare lå på bordet foran meg..litt kjeft på mannen nå som lar sånt ligge å slenge;P

Jeg bruker xocai sjokolade, den er laget for vektreduksjon og skal hindre søtsug.. Må bli flinkere til å ta den istedet, gitt.
Tusen takk for tips:)
 


Julie H skrev:
Skal være ærlig å innrømme at det ble tre ruter med sjokolade i dag.. den bare lå på bordet foran meg..litt kjeft på mannen nå som lar sånt ligge å slenge;P

Jeg bruker xocai sjokolade, den er laget for vektreduksjon og skal hindre søtsug.. Må bli flinkere til å ta den istedet, gitt.
Tusen takk for tips:)

Du var iallfall flink som stoppet etter tre biter, da! :) Jeg må bare holde meg helt unna, Tar jeg en bit, klarer jeg ikke å stoppe før jeg har spist aaalt for mye..
 
Back
Topp