Jeg skjønner ingenting!

Jeg prøver og prøve å legge inn bilde av meg, men hver gang jeg skriver på forumet så står det bare navnet mitt [&:][&:] Blir FRUSTRERT!! He he

Gir opp snart[:D]

Helt enig med deg, [&:]nytter visst ikke det der, har prøvd å se etter anvisningene på en av disse felles trådene våre, kanskje du får det til da??

Jeg også prøver det samme. Har vært på imageshack (eller hva det nå heter) og gjort om bildet og fått en URL som skal legges inn på profilsida, men det hjelper fint lite. Bildet ligger inne på profilen min tror jeg, men kommer ikke opp på innlegga jeg lager... [&:]

last opp bilde der det står avatar[:)] ikke der det står profilbildet.

Hvor står det avatar hen da?

på samme plass som du laster opp profilbildet. der du kan legge inn signatur å alt sånn[:)] der står det last opp avatar.

hmmm.. men laster du opp i riktig str? det er vist veldig nøye... stressa litt med det jeg også, ikke så lett nei!! men inne på viktige tråder så ligger det oppskrift på det[:)]

Jeg tror mitt største problem er at jeg ikke får bildet lite nok... Selv inne på imageshack om jeg ber om et avatar-format, så blir bildet 25kb, og det er for mye. Det må være på 20kb for profilbilde og 10kb for avatar... Noen tips???

jeg har ett foto program som jeg forminsket det med[:)]

ORIGINAL: maric

jeg har ett foto program som jeg forminsket det med[:)]

Ahaaa... Jeg får høre med gubben her jeg tror jeg. Han vet sikkert hvordan man gjør det. Har bare ikke giddet å spørre han enda. Føler meg ganske datakyndig selv, men han kan mye mer om bilder og sånt, så får satse på han. [;)]

Jeg får det heller ikke til.... Prøvde 3-4 forskjellige fotoprogram nå, og får ikke bildet lite nok.. [&:][:(][:'(]

Back
Topp