Jeg skjønner INGENTING!

toneiren84

Første møte med forumet
Egentlig er det vel ikke noe som en graviditetstest ikke kunne svart på, det er bare det at jeg tok en for 2-3 uker siden, og den var negativ. Ble vel og merke testet på kveldsurin da...

Saken er denne; jeg trooooor jeg er gravid, men er jammen ikke sikker.
Her er en del "symptomer" som startet for ca en mnd siden:
*hormonsvingniner UTEN LIKE! Har hatt det veldig vondt med meg selv, da jeg har jo fortstått at jeg ikke var meg selv da det pågikk, og jeg var ikke så god med omgivelsene mine, og mine nærmeste:( kort lunte, med andre ord...
*Har heller ikke hatt mensen siden ca begynnelsen av andre uka i juli. Hadde samleie to dager før mens.
*Siste 10 dagene har jeg vært mye plaget med kvalme, liten/ingen matlyst. Men samtidig så har mat vært det eneste som har hjulpet.
*Hodepine i flere dager.
*Halsbrann
*Menslignende/eggløsningslignende smerter i nederste mageregion (under hårfestet) i kanskje tre uker nå....??? Har mistet tellingen.
*Og sist men ikke minst! Jeg kjenner noe som beveger seg!!!!
Jeg har vært gravid en gang før, og da kjente jeg ikke første bevegelsene før uke 14. Sånne små sommerfuglvinger omtrent:)
Og jeg har kjent de MASSE de siste to dagene. Det er rett under hårfestet.

Men det er så masse som ikke gir mening her!...[&:] Dessuten teste jeg jo negativt (men på kveldsurin da...)

Jeg er igrunn bare ute etter å lufte teoriene mine her da, og kanskje få noen tilbakemeldinge?
Jeg har liksom ventet at om jeg er gravid nå så burde jeg vært MYE dårligere enn det jeg er nå. Hadde Hyperemesis sist grav.
Og er jeg gravid så er jeg nesten 3 mnd på vei???? Stemmer ikke det heller jo.....

Takk for at du leste;)

Hm...
Tok du bare en test? Hvordan type?

Hvis du er 3 mnd, så burde den ha vært positiv for 3 uker siden...

Legen er vel mitt råd, evn ta en ny test nå.

ta en ny test, men morgenurin[;)]

Back
Topp