Jeg skjønner ingenting

Silje1982

Forumet er livet
Ja, jeg kjenner at jeg blir kjempe frustrert. Først klarte jeg å rote det til slik at mitt egentlige nick har forsvunnet. Jeg finner det rett og slett ikke igjen. Det andre er at nå klarer jeg ikke å logge meg inn på PCen. Kjempe frustrerende. Jeg er innpå gjennom telefonen min. Kan det være at jeg ikke kan vær logget inn to plasser på en gang? Jeg er så redd for å logge meg ut på telefonen i tilfelle jeg ikke kommer innpå PCen min:) Er det noen som er veldig tekniske her og vet hva jeg skal gjøre?:)

Kan dessverre ikke hjelpe deg, håper det ordner seg snart!! Prøvd å kontakte moderator?

Aner ikke desverre. Men, jeg vet om andre som ikke får til å logge inn og jeg sleit skikkelig med å logge inn i stad. Det er vel noe med systemet i dag.  

Slik hadde jeg det i går.. kom inn på mobilen, for den var ikke logget av, men fikk ikke logge meg inn på pc. Da jeg prøvde igjen i dag, gikk det med en gang.. er nok bare en feil på bv sine sider.. Stor pågang eller noe..

Takk for svar jenter:) Da tør jeg ikke å logge meg ut i tilfelle jeg ikke kommer inn igjen:) Jeg hadde det samme problemet i går ser dere så det va derfor jeg begynte å lure. Men jeg skal inn til svigers i helgen og er avhengig av å komme meg på babyverden så får bare skrive på telefonen i kveld da:)

ORIGINAL: mariak

Kan dessverre ikke hjelpe deg, håper det ordner seg snart!! Prøvd å kontakte moderator?

jeg får ofte ikke logget inn, men da jeg går inn på diskusjonsforum så står det at jeg er innlogget..[8D]

Back
Topp