Jeg skjønner ikke dette.... ( Min Dagbok)

Puuzen86

Forelsket i forumet
Hvor er linken til min dagbok? ser det er mange som skriver dagbok her inne, men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan gjøre det.... Hadde blitt veldig glad om noen hadde tatt seg tid til å forklare det til meg...[:D]    Har veldig lyst å skrive dagbok c",) Aner bare ikke hvordan jeg skal gjøre d:(


Men jeg kan jo uansett fortelle litt om meg selv da[;)]   Jeg er 20 år (sikkert litt for ung) Men det er nå det passer for meg å samboeren min:D
 
Sluttet Helt på P-pillen i November, å Syns selv vi har prøvd leeeeenge[8D] Men ser jo at i forhold til enkelte her er vi jo bare så vidt begynnt.............
 
Har heller ikke helt funnet ut av det med EL-tester å slikt enda, så er glad for ALLE råd, tips o.l:)

 
Hei. Gratulerer med dagbok! (Denne tråden kan være din dagbok). Den funker slik at du bare legger inn "Post Replay" når det er noe du vil si, og vips så er dagboken igang [:)][:)] Lykke til med jakten på spiren. Håper den treffer snart.
 
Tryr Dunn said it all jeg [:)]
 
Kom bare innom for å ønske deg/dere lykke te, ser vi har prøvd like lenge ja.....[&:]
 
ORIGINAL: talata

Tryr Dunn said it all jeg [:)]
 
Kom bare innom for å ønske deg/dere lykke te, ser vi har prøvd like lenge ja.....[&:]

 
 
Tusen takk[:D]  Du har vel ikke noen tips? Jeg føler at jeg står litt fast nå....[:(] 
 
Hei hei. Velkommen inn hit til oss. [:)] 
Masse lykke til med prøvinga, håper du får en liten spire om ikke så lenge. [;)]
 
ORIGINAL: Puuzen86

ORIGINAL: talata

Trur Dunn said it all jeg [:)]
 
Kom bare innom for å ønske deg/dere lykke te, ser vi har prøvd like lenge ja.....[&:]



Tusen takk[:D]  Du har vel ikke noen tips? Jeg føler at jeg står litt fast nå....[:(] 
Tips har jeg dessverre ikke.. jeg har latt det gå litt på lykke å fromme å la kroppen komme litt te normalen, men er jeg ikke gravid denne mnd, så ska jeg bynne me el tester for å se om den i det hele tatt har kommet tebaje, samt titte på sekret, å tafse litt på tappen å tempe..
Å ikke minst danse i senga [:D]
 
Er så stoldt av dere jenter[:)] Har møtt noen par som bare har gitt opp etter noen mnd, men dere står på som bare det[;)] All ære til ALLE dere sterke jenter der ute som prøver og prøver[:D]
Får helt ny lyst å prøve etter at jeg begymnnte å henge her:D
 
Back
Topp