Jeg skjønner det ikke helt

dollygirl

Glad i forumet
at det er ei SNELLE i magan MIN!? jeg som  var så opphengt at dette var en gutt til! =) jeg fikk jo sjokk! Verdens beste sjokk! haha .. Jeg tenkte at jeg ikke kom til og få ei jente men jaggu blei det ikke det ! hohohoh =) OVERLYKKELIG . Hadde vært overlykkelig visst det hadde vært en gutt og !! absolutt, for det var det jeg gikk og trodde ( håpet) at det var egentlig hehehe .... jeg fatter det bare ikke helt enda, =)  tar nok litt tid! andre som følt som meg?

Jepp, har begynt å vende meg mer til det nå:)
Tenkte at det sikkert var en gutt,selvom jeg følte det var en jente..Hvis du skjønner?
Siden jeg har en gutt fra før, så tenkte jeg: Det blir sikkert en gutt denne gangen også:)

Men hadde også blitt glad uansett hva.....:)
Så lenge de er friske!

Hehe...Kjenner til følelsen!
Vi har også trodd at jeg bar på en gutt, og var spent på hva jordmor så på ultralyden. "Jeg så ingen tissefant, så jeg tipper at det blir jente - uten garanti".
Åja..Står på stedet hvil i den saken med andre ord.:p Klarer ikke helt å snu tankegangen til at det er ei jente i magen - siden hun ikke sa det rett ut, så da får vi vente i spenning ei stund til.

Klart jeg blir glad for ei jente også, men det føles litt..rart? Sikkert fordi vi er vant med å omtale den lille som "han" (noe vi fortsatt gjør forsåvidt..) Bare barnet vårt er frisk og har det bra, så får det være ei jente, eller en gutt, eller begge deler.:)

Back
Topp