Jeg skal

TereseS

Gift med forumet
På Beyonce konsert den 28.mai! Gleder meg masse :)

Er det flere som skal dit? :)

Hele vennine gjengen skal. Jeg sa nei pga. bekkenløsning :(

har de ståplasser da eller? Vi har sitteplasser, hvis ikke hadde jeg ikke dratt..

Var det jeg tenkte på. Wow skummelt å stå i en folkemengde med masse hysteriske mennesker. Bra dere har sitteplasser. :)

Venter en liten skatt i september 2013 <3

har de ståplasser da eller? Vi har sitteplasser, hvis ikke hadde jeg ikke dratt..
Jeg bor i bergen og de vil nok tråkke rundt i byen en del. + at de liker å FESTE! Var ikke så fristende bare..

Jeg bor i bergen og de vil nok tråkke rundt i byen en del. + at de liker å FESTE! Var ikke så fristende bare..

nei, det skjønner jeg da.. Venninnene mine skal nok drikke vin, men ikke slik at de blir fulle.. Vi har alle barn og vi skal opp og ned samme kvelden så :)

Jaaa! Jeg skal og gleder meg.
Vi har sitteplasser. De andre jentene skjønte ikke helt hvorfor jeg KUN ville ha sitteplass når vi kjøpte billettene, da viste ikke de om graviditeten :)

Jaaa! Jeg skal og gleder meg.
Vi har sitteplasser. De andre jentene skjønte ikke helt hvorfor jeg KUN ville ha sitteplass når vi kjøpte billettene, da viste ikke de om graviditeten :)

Hvilken seksjon skal dere sitte på? Hehe, de vet det nå eller? :P

nei, det skjønner jeg da.. Venninnene mine skal nok drikke vin, men ikke slik at de blir fulle.. Vi har alle barn og vi skal opp og ned samme kvelden så :)

Ja, men det er jo ikke noe problem, da hadde bare jeg drukket en brus. Men de drikker seg bajs også skal de helst på alle utesteder som finnes. Jeg har ikke vert med de på byn eller på fest hvor jeg har drukket selv siden 2009. Da gidder jeg det vertfall ikke nå :p

Ja, men det er jo ikke noe problem, da hadde bare jeg drukket en brus. Men de drikker seg bajs også skal de helst på alle utesteder som finnes. Jeg har ikke vert med de på byn eller på fest hvor jeg har drukket selv siden 2009. Da gidder jeg det vertfall ikke nå :p

haha, såpass! Nei, jeg skjønner at du ikke vil da egentlig... Kjedelig å drive traske rundt med drita fulle folk når du er trøtt og sliten... Kunne få vært med meg da vettu, så kunne vi vært like kjedelige begge to :p

haha, såpass! Nei, jeg skjønner at du ikke vil da egentlig... Kjedelig å drive traske rundt med drita fulle folk når du er trøtt og sliten... Kunne få vært med meg da vettu, så kunne vi vært like kjedelige begge to :p

Synes jeg også! Ja det var det jeg skulle, at jeg ikke tenkte på det da de bestilte ;P

nop.. hæææler ikke den dama eller musikken :P men smaken er som baken.. kos deg :)

nop.. hæææler ikke den dama eller musikken :p men smaken er som baken.. kos deg :)

jeg er heller ikke superfan, men jeg syns hu er flink og sikkert rå på scena! Men siden venninna mi ble med meg på BSB konsert i 09 så skylder jeg henne å bli med :)

Digger hun ikke jeg heller, men det pleier jo å være litt show på konserter likevel, stemningen blir jo som du lager den selv :)

Back
Topp