Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei? Så gøy
Hvor skal hun spille?
Hele vennine gjengen skal. Jeg sa nei pga. bekkenløsning
Hele vennine gjengen skal. Jeg sa nei pga. bekkenløsning
har de ståplasser da eller? Vi har sitteplasser, hvis ikke hadde jeg ikke dratt..
Jeg bor i bergen og de vil nok tråkke rundt i byen en del. + at de liker å FESTE! Var ikke så fristende bare..har de ståplasser da eller? Vi har sitteplasser, hvis ikke hadde jeg ikke dratt..
Jeg bor i bergen og de vil nok tråkke rundt i byen en del. + at de liker å FESTE! Var ikke så fristende bare..
Jaaa! Jeg skal og gleder meg.
Vi har sitteplasser. De andre jentene skjønte ikke helt hvorfor jeg KUN ville ha sitteplass når vi kjøpte billettene, da viste ikke de om graviditeten
nei, det skjønner jeg da.. Venninnene mine skal nok drikke vin, men ikke slik at de blir fulle.. Vi har alle barn og vi skal opp og ned samme kvelden så
Ja, men det er jo ikke noe problem, da hadde bare jeg drukket en brus. Men de drikker seg bajs også skal de helst på alle utesteder som finnes. Jeg har ikke vert med de på byn eller på fest hvor jeg har drukket selv siden 2009. Da gidder jeg det vertfall ikke nå
haha, såpass! Nei, jeg skjønner at du ikke vil da egentlig... Kjedelig å drive traske rundt med drita fulle folk når du er trøtt og sliten... Kunne få vært med meg da vettu, så kunne vi vært like kjedelige begge to
Synes jeg også! Ja det var det jeg skulle, at jeg ikke tenkte på det da de bestilte ;P
nop.. hæææler ikke den dama eller musikken men smaken er som baken.. kos deg