Jeg skal visst inn her jeg... :D

paleface

Gift med forumet
Etter laaang tids prøving og en SA for litt over ett år siden hadde jeg i grunnen gitt opp håpet om et barn til. Men IKM var på lørdag, og ingenting skjedde, så jeg tok en test i morges - der kom det raskt opp et tydelig blått kryss! Helt utrolig og helt fantastisk!! Foreløpig termin blir da 5. eller 6.- november. Håper det går bra denne gangen, og at jeg blir godt kjent med dere andre november 12-mammaer!

Gratulerer spå mye :) Vi krysser fingrene for at spirenen våre klamrer seg fast ;)

Messy skrev:
Gratulerer spå mye :) Vi krysser fingrene for at spirenen våre klamrer seg fast ;)

Tusen takk, og gratulerer til deg også! Ja, nå krysser jeg fingrene for alle spirene her inne! :D

Supermamma* skrev:
Gratulerer så mye!! :D

Så gøy at det klaffet og nå må spiren din bare klamre seg fast! :)

Tusen takk, og gratulerer med din spire også! :D

Jeg har en helt annen følelse nå enn da jeg mistet, så jeg håper det er positivt. :) Tenk; 2-barnsmamma - det blir en helt ny verden igjen! :D

Å, så deilig at det endelig klaffet!  Er det ikke rart hvordan det ofte går når vi gir opp?

Jeg hadde SA forrige måned - håper ikke jeg må vente like lenge som deg på nestemann.  Har et håp om å komme inn her, men jeg har ikke engang hatt eggløsning, så det blir en stund til jeg vet om det går :)

Gratulerer masse med spiren din!  Satser på at helt annerledes følelse denne gang betyr at det er en strålende perfekt liten skapning som klorer seg fast i ni måneder!

Squash skrev:
Å, så deilig at det endelig klaffet!  Er det ikke rart hvordan det ofte går når vi gir opp?

Jeg hadde SA forrige måned - håper ikke jeg må vente like lenge som deg på nestemann.  Har et håp om å komme inn her, men jeg har ikke engang hatt eggløsning, så det blir en stund til jeg vet om det går :)

Gratulerer masse med spiren din!  Satser på at helt annerledes følelse denne gang betyr at det er en strålende perfekt liten skapning som klorer seg fast i ni måneder!

Tusen takk!! :D

Det var leit å høre at du mistet, håper det går bra med deg. Satser på at du får klaff igjen veldig raskt og at den lille da klamrer seg godt fast helt frem til termin! Hadde vært kjempekoselig om du også havnet her inne, tenker vi skal bli en stor og fin gjeng etter hvert! Lykke til!! :)

Gratulerer med krysset!! Lykke til med svangerskapet!

Bublan skrev:
Gratulerer med krysset!! Lykke til med svangerskapet!

Tusen takk!! :D

Gratulere så masse :) håper vi alle får være her inne :)

Gratulere så mye, krysser fingrene for at spiren holder seg der inne i 9 mnd denne gangen :)

Gratulerer så mye!!

Flott at det klaffet for dere igjen. Det er herlig for et barn og ha søsken; Herlig at dere nå får gitt den gaven til barnet deres. De får nok mye glede av hverandre i fremtiden.

Krysser fingrene for deg!!

Gratulere så mye

paleface skrev:

Supermamma* skrev:
Gratulerer så mye!! :D

Så gøy at det klaffet og nå må spiren din bare klamre seg fast! :)

Tusen takk, og gratulerer med din spire også! :D

Jeg har en helt annen følelse nå enn da jeg mistet, så jeg håper det er positivt. :) Tenk; 2-barnsmamma - det blir en helt ny verden igjen! :D

Tusen takk :) Har en god følelse jeg også! :)
Ja, jeg vet det! Helt rart å tenke på, men samtidig utrolig spennende :)

Gratulerer så mye! Og lykke til med svangerskapet

mammacath skrev:

Tusen takk, gratulerer til deg også! :)

Kilonia skrev:
Gratulere så mye, krysser fingrene for at spiren holder seg der inne i 9 mnd denne gangen :)

Tusen takk! Krysser fingrene for din spire også! :)

Flub85 skrev:
Gratulerer så mye!!

Flott at det klaffet for dere igjen. Det er herlig for et barn og ha søsken; Herlig at dere nå får gitt den gaven til barnet deres. De får nok mye glede av hverandre i fremtiden.

Krysser fingrene for deg!!

Tusen takk! Ja, jeg er veldig glad for at hun endelig skal få bli storesøster! Jeg har selv tre søstre som betyr alt for meg, og jeg vet hva hun hadde gått glipp av om det aldri hadde blitt søsken. Krysser fingrene for deg også! :)

mammacath skrev:

Signerer denne :)

Dina 1 skrev:
Gratulere så mye

Tusen takk! :)

Back
Topp