Jeg skal visst bli 5-barnsmor

Snartmammatil5

Betatt av forumet
Tok en test idag og selvom den var svak så var det to streker der.
Dette blir mitt 5 barn, men med ny samboer. Kommer til å holde det hemmelig så langt det lar seg gjøre både pga ting som kan gå galt og at jeg ikke er klar for diverse kommentarer og meninger fra folk. Allerede da jeg venta nummer 3 var det mange som mente at NÅ måtte jeg vel være ferdig med å produsere.
Vi ser frem til et lite nurk i November :)

Gratulerer så mye med et lite nurk til på vei! Og blås i alle andre, dette er deres valg og dere som må stå å leve i! Dette blir bra :)

Gratulerer så mye! Det blir nok kjempe stas :)
Vil også ha stor familie. Helst 4 barn, men mannen vil bare ha 3. Får se hvor mange vi ender opp med :)

Så lenge dere takler 5 barn og er fornøyde med det syns jeg du skal heve deg over andres meninger :)

Dette blir mitt 5 barn, men med ny samboer. Kommer til å holde det hemmelig så langt det lar seg gjøre både pga ting som kan gå galt og at jeg ikke er klar for diverse kommentarer og meninger fra folk. Allerede da jeg venta nummer 3 var det mange som mente at NÅ måtte jeg vel være ferdig med å produsere.

Gratulerer så mye med spiren i magen! Syntes det er flott med mange barn jeg. Heldige er dem som får vokse opp med mange søsken :)

Blås i alle andre! Gratulerer så utrolig mye❤️

Back
Topp