jeg skal ut å fly med lillegutt...

mammatilTheodor

Elsker forumet
og lurer på et par ting...
Får jeg noe til å pakke inn vogna på gardermoen? Hvor evt. får jeg tak i det?
Hva kan jeg og kan jeg ikke ta med på flyet?
Skal reise innenlands , og bare i 50 min, så trenger ikke ta med mat liksom, men drikke kanskje?
Takk for tips:)

Du får plast til å pakke inn vogna med på gardermoen[:)] Jeg var akuratt i usa, og jeg fikk ha med drikke på flyet (de er veldig greie med barnemat o.l), kan enest risikere å måtte smake på det, men det slapp jeg..[;)]
God tur[:)]

ORIGINAL: mammatilTheodor

og lurer på et par ting...
Får jeg noe til å pakke inn vogna på gardermoen? Hvor evt. får jeg tak i det?
Hva kan jeg og kan jeg ikke ta med på flyet?
Skal reise innenlands , og bare i 50 min, så trenger ikke ta med mat liksom, men drikke kanskje?
Takk for tips:)

Jeg har flydd en god del ganger med min lille prins. Jeg har hatt med meg MME i flasker ombord i flyet. Det er lov. Jeg gir han det når vi tar av slik at han suger. Da får han ikke vondt i ørene pgav trykket. Jeg har med noen leker.

Det er lov å ta med seg MME om bord ja!!!

Når jeg flyr tar jeg å lager en sterk mme sånn at jeg kan få kokende vann og putte oppi flaska, for de får ikke varma flaska for deg... Da syns jeg det er mye enklere å fylle på med kokende vann...

Må heller ikke smake på den... Jeg pleier å ha med 3 flasker jeg, for jeg reiser gjerne i 6 timer når jeg reiser med all ventingen... Ikke noe problem det, bare ta det ut av bagen når den går gjennom sikkerhetskontrollen...

Ta med noen leker ja... Og hvis du er lur så spør du når du sjekker inn om de har mulighet til å reservere setet ved siden av deg sånn at hvis flyet skal bli fullt så blir det setet tatt til slutt... Det er nemli forferdeli trangt om du kommer på et fullt fly!!!

Pose får du der du sjekker inn spesialbagasje... Alt det får du beskjed om når du sjekker inn!!!

God tur!!!

Back
Topp