Jeg skal til intervju på Fredag!

dck

Blir kjent med forumet
Jeg fikk mail på e-post at jeg skal til intervju på fredag, på kles butikken "Lindex".

Er det noen tips?

Hvordan skal jeg kle meg?

Jeg er på mammaperm nå, men bli jeg ferdig 31.mai, skal jeg nevne det?

ååå..hjeeelp!

Så spennende, lykke til! Jeg hadde tatt på meg noe av det finere hverdagstøyet jeg har. Hvis du skjønner hva jeg mener med det.. Kanskje viktigst at det er noe du føler deg komfortabel i.

Det er positivt at permisjonen din går ut 31.mai, da kan du jo starte raskt.

Så spennende, lykke til! Jeg hadde tatt på meg noe av det finere hverdagstøyet jeg har. Hvis du skjønner hva jeg mener med det.. Kanskje viktigst at det er noe du føler deg komfortabel i.

Det er positivt at permisjonen din går ut 31.mai, da kan du jo starte raskt.
Tusen takk for tipset :-)

Hei!

Da jeg var på intervju hos H&M for mange år siden, passet jeg på å ikke ha på klær med tydelige merker på, jeg var ikke overpyntet, men pent kledd.
Jeg ville at det skulle se ut som om jeg kunne begynne i jobben der og da. :)
De vil som regel at man skal gå med klær fra butikken, eller i det minste ikke klær som helt tydelig er fra andre butikker.

Jeg ville absolutt nevnt at du kan begynne å jobbe 31.mai, så de ikke tenker at de enten kan ansette deg med en gang, eller må vente lenger. :)

Masse lykke til! :D

Hei!

Da jeg var på intervju hos H&M for mange år siden, passet jeg på å ikke ha på klær med tydelige merker på, jeg var ikke overpyntet, men pent kledd.
De vil som regel at man skal gå med klær fra butikken, eller i det minste ikke klær som helt tydelig er fra andre butikker.

Jeg ville absolutt nevnt at du kan begynne å jobbe 31.mai, så de ikke tenker at de enten kan ansette deg med en gang, eller må vente lenger. :)

Syns dette var gode råd :)

til intervju ville jeg kledd meg hverdagslig pent :)

masse lykke til :D

Hei!

Tusen takk for gode råd

Back
Topp