Jeg skal til første svangerskapskontroll hos ny fastlege i dag!

CoffeeCup

Betatt av forumet
Håper å få svar på de spørsmålene jeg har og at jeg får god kontakt med den nye fastlegen min. Jeg gleder meg og er veldig spent! :)

Det gikk veldig fint i dag! Den nye fastlegen var kjempe hyggelig og tok seg god tid til meg og mine spørsmål. Jeg fikk tatt blodprøver og g-undersøkelse, synes det var greit siden det er en stund siden sist. Ble veid og målte BT, alt var fint og jeg var så langt på veg som jeg trodde, 12 uker + 5 dager, terminen ble satt til 4.august:)

Nå gleder jeg meg til fredag, da skal jeg på tidlig UL :)

Så bra :))
Masse lykke til på fredag :)

Så bra :) Lykke til på fredag :)

Tusen takk jenter! :)

Jeg skal også til ny fastlege ved første svangerskapskontroll. Er kjempespent! Så fint at du var fornøyd og fikk en lege som lytter til deg =)

Jeg skal også til ny fastlege ved første svangerskapskontroll. Er kjempespent! Så fint at du var fornøyd og fikk en lege som lytter til deg =)

Lykke til på din første svangerskapskontroll Ane_Rikke! :) Håper du er like heldig med din nye fastlege som det jeg er.

samme her
jeg bytta fastlege i dag, så må vente til det er bekreftet før jeg kan bestille time...

samme her
jeg bytta fastlege i dag, så må vente til det er bekreftet før jeg kan bestille time...

Jeg var heller ikke var i systemet ennå, det var ikke før den 1.febr. det ble registrert. Men siden jeg var 12 uker på vei og ikke hadde vært til kontroll fikk jeg time, men måtte prøve meg to ganger da før jeg fikk :)

Back
Topp