Jeg skal til Bergen...

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Jepp det skal jeg en gang i slutten av Mai eller begynnelsen av Juni..[:D][:D]
Har ei venninne som flyttet til Berge rett før jul, å nå vil hun at jeg skal komme på besøk..

Så jeg og Enya skal ta fly ( guer meg ) til bergen [:)]
Men gleder meg til å besøke  henne[:)][:)]

I sandviken tror jeg det var..[:)]

Skal til oslo en dag jeg oxo[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Så koselig[:D] Du må si ifra hvis du har tid til å treffes da[:-]

Ja hun skal være på jobb på dagen,så jeg blir vel tuslende rundt alene når hun jobber..For jeg reiser midt i uken[:D]

ORIGINAL: Tvilling74

Ja hun skal være på jobb på dagen,så jeg blir vel tuslende rundt alene når hun jobber..For jeg reiser midt i uken[:D]

Da må jo vi finne på noe hyggelig! Skal du ha med deg begge barna? 

Hadde vært koselig det ja..
Skal bare ha med meg Enya..

hihi.Er rundt da vi skal over til Bergen det..Kanskje vi ender på samme fly snuppa...[:D]

ORIGINAL: Madde35

hihi.Er rundt da vi skal over til Bergen det..Kanskje vi ender på samme fly snuppa...[:D]

Kult,når skal dere da??
Vi har egentlig snakket litt om den siste uken i mai,men kom litt ann på hvordan hun jobber[:)]

Kult,når skal dere da??
Vi har egentlig snakket litt om den siste uken i mai,men kom litt ann på hvordan hun jobber[:)]

Kansje vi skulle prøvd å reise sammen[:)]
For jeg kjenner jeg gruer meg allerede til å reise alene med fly[&:]

Kult,når skal dere da??

Ikke helt funnet datoen her...Må vente til besteforeldrene kommer hjem fra syden så skal jeg finne det ut..[:)]

Da må jo vi finne på noe hyggelig! Skal du ha med deg begge barna? 

Hadde vært koselig det ja..
Skal bare ha med meg Enya..

Ok,jeg tenkte at hvis Noah var med så kunne vi gått på akvariet. Men tror ikke disse to har så mye utbytte av det[8D] Vi kan jo spise på Egon da[:D]

Ja hadde vært hyggelig,men tror jeg har mer enn nok med 1 barn med meg ut på flytur[8D]
Men kan hende vi skal til bergen igjen senere i sommer med alle sammen..[:D]

Kult,når skal dere da??

Ikke helt funnet datoen her...Må vente til besteforeldrene kommer hjem fra syden så skal jeg finne det ut..[:)]

Ja det må du gjøre[:)]

ORIGINAL: tattnick

er ikke noe problem å reise med så små, du får supermasse hjelp hele tiden. husk bæresjal/ bæresele og smokk/flaske så kommer det til å gå supert[;)]

Ja jeg har både babybjørn og sleepy wrap[:)]
Så satser på at det skal gå bra[:D]

er ikke noe problem å reise med så små, du får supermasse hjelp hele tiden. husk bæresjal/ bæresele og smokk/flaske så kommer det til å gå supert[;)]

Ja jeg har både babybjørn og sleepy wrap[:)]
Så satser på at det skal gå bra[:D]

det gjør det nok[;)]

misunner deg litt, var deilig med permisjon og reise rundt og vise frem gullet[:D] jeg farta masse med lillemann her, hadde det superkoslig!!

Skulle gjerne reist mere[:)]

Back
Topp