Jeg skal på teater!!

lenemor

Forumet er livet
Egentlig skal jeg vel ikke være sååå happy for det, for teateret det er snakk om er Pippi Langstrømpe.. men jeg har ikke vært på kino eller teater på et par år, så jeg gleder meg veldig! Forestillingen er i morgen, og Johanna vet ikke noe, så jeg gleder meg til reaksjonen hennes når hun får vite det i morgen

åh, så gøy! Regner med det blir bra for både store og små[:D]
Er i alle fall ei her som hadde blitt ekstatisk av å få dra på teater med selveste pippi[:D][:D]

Så gøy! Kunne ønske det var Pippi-teater her i nærheten, for Bertine digger Pippi![:)]

Pippi har turne og vi skal 14 mars på stjørdal[:D] Vi må få referat hvordan det er[:)]

jepp, rapport og bilder kommer - det står jo at vi må ta med kamera fordi barna får møte pippi etter showet... får se om ikke hu mor er for tung i rompa etter alt popcornet da [;)]

Gøy med teater.Kos dere masse. Elsker pippi
Husker selv jeg var å så på pippi i oslo når jeg var liten. Det store var når jeg fikk sitte på skuldra til pappaen til pippi og hilse på pippi som var kirsti Sparbo i pausen.

Så gøy da [:D]
Sånt er jo heilt supert syns jeg! Lokallaget har satt opp Hakkebakkeskogen her noen dager denne uka, men det har ikke passa seg for oss desverre [&o]
Håper Pippi kommer til Arendal eller Kristiansand og, for det hadde vært moro å fått med seg [:D]

Her var vi på pippi på teater for halvannen uke siden, og det var helt topp! NAthalie heter ikke Nathalie lenger.. "eg hette jo pippi!" sier hun[:D]

Kos dere masse, håper derefår det supergøy[:)]

Kos dere masse - det så gøy med teater, nesten uansett hva det er. Glemmer aldri at jeg var på Kardemomme by da jeg var liten - og skulle gjerne vært og sett Pippi[:D] (ja, og muligens tatt med barna på det også altså[8D]).

Så gøy!! Teater er jo sååå gøy!![:)] Vi skal på teater neste fredag å se Albert Åberg. Mina gleder seg veldig[:D] Åberg åberg som hun sier[8D]

Back
Topp