Jeg skal på intervju

pamelahjørdis83

Gift med forumet
på den mega jobben neste uke[:)]Og jeg er så spent. Jeg skal på intervju på den største stillingen som var utlyst men noe sier meg at jeg ikke får den pga hun andre som har jobbet mye lengre enn meg.Det er helt i orden for den stillinga kommer til å bli tøff for bekkenet mitt[&:]Men jeg håper at de kanskje har lyst å ha meg i den stillingen som blir ledig. Eneste aberet er at de vil jo helt sikkert at jeg skal starte så fort som mulig[X(]Jeg har pønsket og fundert lenge på hvordan jeg evt kan møte de på halvveien hvis det blir aktuelt og har kommet fram til en liten løsning.Men samtidig så skrev jeg i søknaden min at jeg ikke blir å starte før 18 oktober og jeg tenker at hvis de har ønsket noen før den tid så har de vel ikke kalt inn meg nå?[8|]Alt er så åpent og diffused[:o]

Takk Nnem[:)]Jeg ønsker meg en fast jobb jeg nå.Og har jeg fått på Mega så hadde jeg blitt overlykkelig.[:D]

Spennende! Håper det går din vei, hjørdis! må være en enorm lettelse om du skulle råke til å få fast jobb mens du enda har såpass lenge igjen av permisjonen.

OOOH! Spennende! Gleder meg til oppdatering! Krysser alt jeg har for at du får den jobben du vil ha. [:)]

krysse fingran førr at du får jobben hjørdis!!!! XXXXX XXXXX[:D]

Masse lykke til! Håper du får jobben, og med oppstart når du ønsker [:)]

Back
Topp