Jeg skal male!!

MalinDalin

Forumet er livet
Jupp. Det våknet mannen å sa i går. Han fikk pluttselig maur i buksa og skulle male. Jeg foreslo et bilde eller noe, men nei:"jeg skal male stua og gangen!" sa han med en selvsikkerhet i blikket som fikk nordtug til å virke som en usikker kar med jantelovs kompleks.

Dro da ut med lillen, både i dag og i går og joa stua ble fin den assa, men for et rot!!! Mai GAAAAD!!! Bare å begynne å rydde og vaske når lille er i seng. Nå er vi i hagen og har tenkt å bli der helt til leggetid for jeg kan ikke ta han med inn.

Og BTW: fikk sjokk da store skap og kjøleskap ble dratt frem. Æææææsj!!!!!! Er det vanlig å vaske under kjøleskapet rutinemessig? Håper virkelig ikke det og at det ser likt ut i de fleste hjem for: eeeeeeuuuu!

Mamma vasker under kjøleskapet i allefall 1 gang i mnd.
Og under komfyren 1 gang i uka.(Den står på hjul)

Her har det ikke blitt vaska under noen av delene da kjøleskapet har stått i ro der den bei plassert da vi fløtta inn her førr 1 år sia.
Komfyren er innebygd så får ikke dratt den frem.

Åååkai. Bare jeg som er ekstreeeemt lat da. Men så jo nå at det burde gjøres. Har lissom ikke tenkt tanken før engang [8|]

Jeg vasker ikke under komfyren og kjøleskapet veldig ofte. Det skjer innimellom, men ikke så ofte som en gang i måneden. Så fort blir det ikke møkkete der i dette huset.

Back
Topp