rebekka87
Betatt av forumet
Jeg fikk en telefon fra en kjempe nydelig dame i NKR, som kunne tenke seg å ha et intervju med meg i forbindelse med bloggen min og graviditeten!
Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal bli med eller ikke.. skummelt! hehe...
Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger fra noen om bloggen min, så derfor skriver jeg om det her inne siden bloggen min stort sett handler om min hverdag som kommende mamma - å her inne er jo det bare mødre (nesten).
Håper dere vil ha dere tid til å titte innom bloggen min, å legg gjerne igjen en hilsen eller to - det setter jeg utrolig stor pris på:)
Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal bli med eller ikke.. skummelt! hehe... Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger fra noen om bloggen min, så derfor skriver jeg om det her inne siden bloggen min stort sett handler om min hverdag som kommende mamma - å her inne er jo det bare mødre (nesten).
Håper dere vil ha dere tid til å titte innom bloggen min, å legg gjerne igjen en hilsen eller to - det setter jeg utrolig stor pris på:)
Det er ikke meningen å reklamere for bloggen - men vil gjerne høre tilbakemeldinger fra flest mulig :)
http://fyllings.blogg.no