Jeg skal ikke bruke Crinone jeg...hmmm..

ja, og de skal være bedre sier de på porsgrunn. De vil hels gi de, men de fleste får crinone til det første forsøke siden crinone er MYE billigere....

Det hørtes jo utrolig merkelig ut da. Jeg fikk ikke noe valg jeg, fikk bare utlevert Progestan. Dette er jo vårt første forsøk..

NAV gir visst ikke støtte til progestan kapsler før crinone er forsøkt og ikke hatt effekt.....

men begge deler har jo progesteron[;)]

ORIGINAL: Hope

NAV gir visst ikke støtte til progestan kapsler før crinone er forsøkt og ikke hatt effekt.....

ja det fikk jeg beskjed om å....Så hadde crinone på første forsøk, og progestan kapsler på resten av forsøkene.

ORIGINAL: kate

ORIGINAL: Hope

ja det fikk jeg beskjed om å....Så hadde crinone på første forsøk, og progestan kapsler på resten av forsøkene.

Fikk du progesteron kapslene ved 2. uttak da? ikke ved fryseforsøkene??

då vil eg prøve kapslene neste gang, for hønemor ble jo helt ødelagt av crionen[&:][:)]

Jeg har prøvd begge deler og foretrekker helt klart progestan kapsler. Har gitt beskjed om jeg ikke vil prøve crinone igjen. Når det gjelder dette med NAV så har jeg søkt og fått dekket kapslene. Har en venninne som hører til porsgrunn (hører selv til st.olavs) og hun hadde aldri hørt om at man kunne få dekket dette, og betalt alt selv. Dette blir endel, speielt på fryseforsøk. Dere som hører til porsgrunn burde høre om dette med unntak fra NAV. Syns det er rart at jeg skal få dekket dem men venninnen min får ikke.

ORIGINAL: VilSåGjerne

då vil eg prøve kapslene neste gang, for hønemor ble jo helt ødelagt av crionen[&:][:)]

Haha, du får sagt det du snuppa[8D]

Jeg har bare brukt gelen ved alle tre forsøkene, men når vi tar fryseforsøket skel jeg bruke kapslene.

Ble aldri tilbudt kapslene vi. Snodig. [8|]

Jeg fikk oxo kapsler ved fryseførsøkene..og crinone første gangen på innsetting etter uttak...[;)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Jeg fikk crinone ved fersk egg og progestan ved første fryse egg. Nå ved andre fryse egg fikk jeg crinone igjen, siden hønemor (som vilsågjerne kaller det) ble helt ødelagt av progestan...ble også litt rar av crinone sist, men ikke så ille som progestan.. Så det gjenstår å se hvordan jeg vil takle dette denne gangen, går bra foreløpig iallefall...[;)] 

ORIGINAL: Solvilha2

Jeg har prøvd begge deler og foretrekker helt klart progestan kapsler. Har gitt beskjed om jeg ikke vil prøve crinone igjen. Når det gjelder dette med NAV så har jeg søkt og fått dekket kapslene. Har en venninne som hører til porsgrunn (hører selv til st.olavs) og hun hadde aldri hørt om at man kunne få dekket dette, og betalt alt selv. Dette blir endel, speielt på fryseforsøk. Dere som hører til porsgrunn burde høre om dette med unntak fra NAV. Syns det er rart at jeg skal få dekket dem men venninnen min får ikke.

jeg har fått dekket kapslene, men hadde jo crinone på første forsøk. Porsgrunn sa sa så lenge man hadde prøvd crinone først så dekker de progestan kapslene, Og jeg har fått pengene tilbake jeg[:)]

Back
Topp