MissSunshine
Betatt av forumet
Men har fått Progestan kapsler. Er dette det samme som Crinone??[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kateFikk du progesteron kapslene ved 2. uttak da? ikke ved fryseforsøkene??
ORIGINAL: Hope
NAV gir visst ikke støtte til progestan kapsler før crinone er forsøkt og ikke hatt effekt.....
men begge deler har jo progesteron[;)]
ja det fikk jeg beskjed om å....Så hadde crinone på første forsøk, og progestan kapsler på resten av forsøkene.
ORIGINAL: VilSåGjerne
då vil eg prøve kapslene neste gang, for hønemor ble jo helt ødelagt av crionen[&:][:)]
ORIGINAL: VilSåGjerne
då vil eg prøve kapslene neste gang, for hønemor ble jo helt ødelagt av crionen[&:][:)]
ORIGINAL: Solvilha2
Jeg har prøvd begge deler og foretrekker helt klart progestan kapsler. Har gitt beskjed om jeg ikke vil prøve crinone igjen. Når det gjelder dette med NAV så har jeg søkt og fått dekket kapslene. Har en venninne som hører til porsgrunn (hører selv til st.olavs) og hun hadde aldri hørt om at man kunne få dekket dette, og betalt alt selv. Dette blir endel, speielt på fryseforsøk. Dere som hører til porsgrunn burde høre om dette med unntak fra NAV. Syns det er rart at jeg skal få dekket dem men venninnen min får ikke.