Jeg skal hit!

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Tok en kur med cytotec på torsdag da vi oppdaget MA/BO i uke 8. Første gang jeg har vært gravid, prøvd siden april 2012. Jeg håper jeg kan være med her!! Må bare få overstått denne aborten og komme meg til hektene igjen!

Krysser også fingrene for deg!

Håper selv jeg havner her inne!

Blei utskrapning 29 juli .. Eggløsning i dag !!! Godt mot!!!

Eggløsning her og, trodde jeg i alle fall, men ingen temperaturstigning imorres, så da spørs det om jeg stresser så mye med det at den lar vente på seg...Kjedelig, men en får vel bare fint smøre seg med tålmodighet og forsøke å ikke tenke på det (dog lettere sagt enn gjort ;)) Og fortsette med innsatsen slik at en likevel treffer om den kommer sent :smiley-ashamed008

Prøvd å sjekke livmor halsen ??? Eggløsnings slim? :-)

Hehe, ja har sjekket litt av hvert. Nå er endelig eggløsning bekreftet, kom fire dager senere enn normalt, på torsdag i stedet for søndag. Så da er det 11 dagers pinefull venting og kryssing av fingre og tær og det som ellers krysses kan i håp om en positiv test og at mensen holder seg milevis unna! ;)

Termin 8. mai om det klaffer nå. Men er første forsøk, så jeg forventer vel slik sett at det tar litt tid enda...
Er det lenge til du kan teste? :)

Åh, utrolig spennende !! Herlig!!

Hater disse vente dagene !!!! Kan vel egentlig ikke teste før 10 dager etter ... Ca 26 august, rundt da... Hadde eggløsning 15-16 tror jeg :-)

Jeg hadde også eggløsning den 15. :) Skal helst vente med å teste til 31. august ifølge Fertilityfriend. Så fremdeles 9 dagers venting her i gården...Men kan jo være jeg tar en "prøvetest" den 26. jeg og ;) Så lenge en er klar over at det negative resultatet ikke nødvendigvis stemmer...

Syns nesten ventingen på eggløsninga var verre, det tok på. Nå har jeg klart å innbille meg selv om at det igrunn bare er gunstig om det tar en del måneder før vi lykkes i forhold til studier og bryllup ;) Men vi får se....Har jo utvilsomt mest lyst å ha en baby nå!!

Du må holde meg oppdatert på hva som skjer med deg.
Krysser fingrene :)

Back
Topp