Jeg skal ha meg ny bærbar PC!

mammatiltogull

Elsker forumet
men aaaaner ikke hva jeg skal se etter....[&:] Er 4 år siden jeg titta på PC sist, så jeg har falt litt ut av det greiene der kan man si[8D] Kan dere anbefale meg en grei en, til helt vanlig bruk?? Rundt 5000 kr ca...[;)]

Hos oss er laptop forbruksvare - mye med på reiser, og utsatt for små barnehender - så her kjøper vi rimelige pcer som ikke er for store og tunge å ta med. Har en Compaq Presario C700 akkurat nå. Med intel Celeron prosessor. Ikke den beste prosessoren akkurat, men bruker pcen stort sett til internett og oppbevaring av bilder så da er det ikke så viktig. Stort minne er en fordel da...

Jeg har akkurat blitt eier av denne:

Asus Eee PC 1000H - 10" Intel Atom N270
10" WSVGA, 1GB, 160GB, WLAN, BT, XPH

Foreløpig knallfornøyd, og fått skryt av mitt tantebarn som har go peiling på data[:D][:D][:D]

Jeg anbefaler egentlig ikke Acer. Alle i min familie har hatt, og på alle maskinene har hengslene blitt ødelagte. Er visst mye annet tull med Acer også, uten at jeg er den rette til å spørre om hva. Jeg har bare snakka med en del av mine kompiser som kan mye om PC, og de anbefaler meg heller HP dersom jeg skal ha ny!:)

ORIGINAL: Bragesmamma

http://siba.no/Products/Product.aspx?id=1920212

Denne skal jeg kjøpe meg så fort de får den inn på lageret igjen. Den er med sølesikkert tastatur også[;)][8D]

Me like![:D] Gar FSC fra før, og har egentlig vært veldig fornøyd med den...bortsett fra at harddisken har kræsja en gang og muligens en gang til nå[>:] Men det kan vel skje med alle PC' er[;)]

Back
Topp