Jeg skal gifte meg :)

Kristine-84

Mamma til Lucas <3
I dag er det akkurat 10 måneder til vi gifter oss! Gleder meg så mye!!!

Endelig etter over 8 år skal jeg bli Fru Pedersen[;)]

oi så moro![:)]Da har du mye å glede deg til[;)]
Mye å ordne dere da med både baby som kommer og giftemål[:D]

Gleder meg til min tid kommer også. Vært sammen med min samboer i 10 år nå[:)]

Gratulerer så mye!

Det blir mye spennende som skjer fremover for deg og dine.
Masse lykke til

Hilsen ei som er giftesyk selv.. og samboeren er IKKE det

Gratulerer så mye! Det er godt og trygt å være gift[:)][:)]

Takk alle sammen, blir en fin høst med planlegging til baby'n kommer og planleging til bryllupet :)

Til dere som har samboere som ikke frir kan jeg bare si dette: 

FRI SELV!!!!

hehe, det gjorde jeg, orket ikke å vente lenger[:D] Og han sa også at han egentlig ikke ville, men da jeg fridde sa han ja og nå gleder vi oss masse begge to, og han er faktisk iverig med på planleggingen[:D]

ORIGINAL: Serene

gratulerer så mye har sel 1 års bryllupsdag 8 aug [:D]
trenger du kjole så ligger min inne på finn [;)] du skal vel titte litt regner jeg med..

http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=17354342

Jeg trenger faktisk kjole, men er usikker på størrrelsen. Bruker 42 nå og vet jo ikke hvordan jeg ser ut 3 mnd etter fødsel[:D] Hvor bor du da? Og hvordan er det å eventuelt sy den inn / ut?

Sendt pm

Trur me vart enige om å stikke til byfogden i går[8D][8D] Blir gift før ungen kjem håpe eg[:)]

ORIGINAL: Svartengel

Trur me vart enige om å stikke til byfogden i går[8D][8D] Blir gift før ungen kjem håpe eg[:)]

Så bra! Gratulerer mye! Du får gi oss et lite vink her inne når du er en gift kvinne da [;)]

ORIGINAL: mariannnilsen

gratulerer[:D]

skal gifte meg jeg også , om litt over 2 uker [:D]

Så morro!! Tenker du gleder deg masse!! Lykke til da!

Jeg har klundret det til med teite "regler" for meg selv.. så ikke gjør den "feilen jenter!!

Sa i begynnelsen at jeg ikke ville gifte meg - og nå som jeg er gravid føler jeg det HELT annerledes.. jeg vil, jeg vil, jeg vil! (hehe)
og har sagt at jeg ikke vil bli fridd til pga at jeg er gravid..
og sist men ikke minst at jeg ALDRI skal fri såfall..

Og jeg har en sambo som har ELEFANT hukomelse..

Jeg får glede meg med DERE og ser frem til masse flotte bilder og historier
- og ja, jeg kommer til å bli så rørt at det kommer en og annen tåre i tastaturet. Bryllup og babyer gjør sånnt med meg nå!

åå så kjekt!! Gleder meg til det er min tur å begynne planleggingen [:D] Blir noen år til enda her da, forlovet oss 06 juni og har vert sammen i 12 år. Håper på bryllup i løpet av en tja.... 5 års periode eller noe sånt[:)]

Gratulerer så mye[:D]

Gratulerer såååå mye [:)][:)][:)][:)]
jeg skal også gifte meg til neste år [;)]

10.07.2010 er den magiske datoen min[:D][:D] passer perfekt, å ha permisjon når man planlegger bryllup må jo bare være ett pluss :))

SÅ gøy å se at så mange planlegger bryllup og giftemål [:)][:)]

Gratulere :) Ser helt fantastisk ut å gifte seg å kjempe spennende å planlegge :)

Å!! Heldiggris!!! Nå er jeg gift, jeg, da, men det var den flotteste dagen, ever!!!!! Skulle gjerne ha gjort det om og om igjen!!!! Hihi[;)]

Back
Topp