Jeg skal gi dere flaut jeg

forvirretmor

Gift med forumet
For et par år siden flyttet jeg og foreldrene mine hjalp meg.Hadde jeg vært litt smart hadde jeg tatt soverommet HELT selv,men hadde tydeligvis ikke utrykket meg klart nok[X(] Til slutt lå det bare litt småtteri igjen i hyller og diverse,og jeg hadde faktisk glemt det helt bort. Plutselig kommer mamma en dag,med en liten pose som innholdt litt ymse småting og en høyst synlig rosa vibrator.[X(] Jeg hadde helt glemt at jeg hadde den!!! Jeg har opplevd mye pinlige ting i mitt liv,men synes den tar kaka[X(] Ser for meg utrykket til mamma når hun finner den[&:][:o][:-][X(]
Kjenner faktisk jeg blir flau bare a å skrive det her[X(][X(] Også mamma da!!![:o]

Ånei!!! Da hadde jeg dødd[:D] Huff, så pinlig!!![&:]

Håper de har humor da[:D]

haha [8D][:D] sjøl hadde jeg ikke blitt flau hvis mamma fant en dildo hos meg

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

Ånei!!! Da hadde jeg dødd[:D] Huff, så pinlig!!![&:]

Håper de har humor da[:D]

Det ble ikke sagt så mye,men jeg regner med pappa lo seg rimelig skakk!

Åååh - jeg slår deg!!!
Vi skulle flytte for noen år siden, og fikk hjelp av svigerfamilien min til å ta de store tingene (seng, sofa, kjøleskap osv). Jeg stod på kjøkkenet og vasket lister, mens mannen og svigers var på soverommet og skrudde fra hverandre sengen... UNDER sengen lå et par rosa håndjern og et sykepleierkostyme... [8D] Jeg hadde DØDD hvis jeg hadde vært der inne, heldigvis fortalte ikke mannen meg om det før etpar dager etterpå... [:D] Mine evangelisk-kristne svigerforeldre blunket nok både en og to ganger - vi er jo i tillegg samboere, noe som ikke gjør saken noe bedre akkurat [8D][:D][:D]

ORIGINAL: En liten morellskatt

Åååh - jeg slår deg!!!
Vi skulle flytte for noen år siden, og fikk hjelp av svigerfamilien min til å ta de store tingene (seng, sofa, kjøleskap osv). Jeg stod på kjøkkenet og vasket lister, mens mannen og svigers var på soverommet og skrudde fra hverandre sengen... UNDER sengen lå et par rosa håndjern og et sykepleierkostyme... [8D] Jeg hadde DØDD hvis jeg hadde vært der inne, heldigvis fortalte ikke mannen meg om det før etpar dager etterpå... [:D] Mine evangelisk-kristne svigerforeldre blunket nok både en og to ganger - vi er jo i tillegg samboere, noe som ikke gjør saken noe bedre akkurat [8D][:D][:D]

Når du nevner det så var jeg faktisk på besøk hos en flamme av meg en gang,også sier moran hans "er det hun med de lange beina?" Når vi blir alene så spør jeg hva i alle dager det betydde for noe. Joda.... Hun hadde nemlig funnet noen LITT pikante bilder av meg som han hadde tatt[:o] HERREGUD! Jeg hadde så store problemer med å se henne i øynene asså[:-] Men heldigvis så de et veldig åpent forhold og voldsom humor!![8D]

ORIGINAL: Søte frøken

Bestevennen min opplevde noe liknende. Bare at det var PAPPA´N hennes[X(]
Han skulle gjømme julegave til kona og gikk i skuffen til datteren sin da. Tenkte at dette var lurt sted.
Skuffen var full av leker[8D][8D][8D]

Stakkars, jeg har så sympati for henne.

Hvis pappa hadde levert den posen så hadde jeg aldri blitt meg selv igjen[X(] Han hadde mobba meg sååååå jævlig!

ORIGINAL: forvirretmor

Åååh - jeg slår deg!!!

Når du nevner det så var jeg faktisk på besøk hos en flamme av meg en gang,også sier moran hans "er det hun med de lange beina?" Når vi blir alene så spør jeg hva i alle dager det betydde for noe. Joda.... Hun hadde nemlig funnet noen LITT pikante bilder av meg som han hadde tatt[:o] HERREGUD! Jeg hadde så store problemer med å se henne i øynene asså[:-] Men heldigvis så de et veldig åpent forhold og voldsom humor!![8D]

Hahaha!!! [:D][:D] Alt de skal finne
Jeg hadde faktisk glemt hele min episode før jeg leste din (altså, fortrengt hele greiene for å klare å leve videre og møte svigers [8D]), men nå er jeg nok unnvikende i blikket neste gang vi treffer dem [:D][:D]

Åååh - jeg slår deg!!!

Hahaha!!! [:D][:D] Alt de skal finne
Jeg hadde faktisk glemt hele min episode før jeg leste din (altså, fortrengt hele greiene for å klare å leve videre og møte svigers [8D]), men nå er jeg nok unnvikende i blikket neste gang vi treffer dem [:D][:D]

Jeg hadde visst glemt mine jeg også,men har fått meg et par påminnelser i dag[X(][8D]

Bestevennen min opplevde noe liknende. Bare at det var PAPPA´N hennes[X(]
Han skulle gjømme julegave til kona og gikk i skuffen til datteren sin da. Tenkte at dette var lurt sted.
Skuffen var full av leker[8D][8D][8D]

Stakkars, jeg har så sympati for henne.

Hvis pappa hadde levert den posen så hadde jeg aldri blitt meg selv igjen[X(] Han hadde mobba meg sååååå jævlig!

Stakkars, hun hadde lyst å dø! sånn seriøst - hehe.
De så ikke hverandre i øya på flere uker haha!

DET skjønner jeg!!

samme skjedde her. da sa hu bare "den skal vel kanskje ikke ligge her? "

Jeg kan ogsi gi dere flaut ja!

Jeg og x'en min bodde på en liten ett roms. Oppå komoden ved sengen hadde jeg ett par håndjern liggende. Siden vi fikk besøk, så dyttet jeg de bare ned i en bag som sto der.

Noen uker/mpneder etterpå (de var nemlig ikke ofte i bruk som dere forstår), så skulle vi ut og reise. jeg pakker nå bagen min som vanlig jeg, og drar fornøyd av sted. Da vi skal igjenom sikkerhetkontrollen på Gardemoen går ikke bagen min igjenom, og jeg får beskjed om og bli med en sikkerhetsvakt.
Jeg er litt småforbanna, sier ingenting, men tenker mitt. Jeg har da ikke pakket noe som ikke er lov og ta med seg inn på flyet. Hva pokker er det de roter med nå?

Så kommer vi inn i ett slikt sikkerhetsavlukke, og fyren roter igjenom bagen min, og drar opp håndjernene mine. Jeg trudde virkelig jeg skulle dø! Jeg er skikkelig sjenert, og syntes virkelig ikke dette var noe kult! [8D]

tror jeg slår dere;

da jeg og sambo begynte å date, bodde han fremdeles hjemme hos sine foreldre, å vi tilbrakte mye tid på gutterommet. i senga om dere skjønner[:D] etter en liten "akt" så tørket sambo opp alt griset på en gammel, stygg t-skjorte som han bare kasta i bunnen av søpla, å bare la resten av søpla oppå. dagen etter kom mora hans fykende ned trappa da vi var på vei opp, men t-skjorta i henda. rasende spurte hu; "TA, enten har du å B begynt å ha sex, ellers har du begynt å masturbere!!, hvilken av delene er det?" ikke flaut det nei.. sambo bare røsket med seg t-skjorta å så løp vi opp trappa.
svigermor hadde da leita gjennom søpla hans[;)]
det skal nevnes at han på dette tidspunktet faktisk var blitt 20 år gammel[:D]

Hahaha!

Jeg opplevde noe flaut engang og... Min mor hadde en venninne som hadde en kjekk sønn, så en dag havnet meg og han i sengen, jeg trodde døren var låst, men det var den ikke... plutselig kom mamma inn, mens han lå naken oppå meg[:o]

Jeg var 16 år, så det var temmelig flaut[8D]

ORIGINAL: oggi sin

tror jeg slår dere;

da jeg og sambo begynte å date, bodde han fremdeles hjemme hos sine foreldre, å vi tilbrakte mye tid på gutterommet. i senga om dere skjønner[:D] etter en liten "akt" så tørket sambo opp alt griset på en gammel, stygg t-skjorte som han bare kasta i bunnen av søpla, å bare la resten av søpla oppå. dagen etter kom mora hans fykende ned trappa da vi var på vei opp, men t-skjorta i henda. rasende spurte hu; "TA, enten har du å B begynt å ha sex, ellers har du begynt å masturbere!!, hvilken av delene er det?" ikke flaut det nei.. sambo bare røsket med seg t-skjorta å så løp vi opp trappa.

[:-]

ORIGINAL: Krøllo

Hahaha!

Jeg opplevde noe flaut engang og... Min mor hadde en venninne som hadde en kjekk sønn, så en dag havnet meg og han i sengen, jeg trodde døren var låst, men det var den ikke... plutselig kom mamma inn, mens han lå naken oppå meg[:o]

Jeg var 16 år, så det var temmelig flaut[8D]

Dette skjedde hjemme hos oss en gang også,og mamma sta som hun gikk ikke ut av rommet en gang[>:]

ORIGINAL: oggi sin

tror jeg slår dere;

ja han begynte nok og mastrubere i en alder av 20 år...hehe....

(jeg vil ikke bli en sånn mor)[8D][8D]

Back
Topp