- Jeg skal bli supermamma, med plettfritt hus, flott kropp og cupcakesene klare når det kommer folk

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
For meg så er det slik at så lenge jeg sover nok (sammenhengende) så fungerer jeg. Hvis ikke så har jeg ikke sjans.

Cupcakes har jeg aldri vært fan av, ser ikke på det som et mål...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Cupcakes har jeg absolutt ingen plan om.

Strøkent hus kan jeg glemme, vi har allerede to små rotekopper, med et tredje barn blir et neppe ryddigere egentlig. Jeg kan kanskje få klesvasken litt mer under kontroll, den er ofte det når jeg er i permisjon, men så blir det jo en mer å vaske for, og totalt sett...

Nei, når kaffegjestene kommer får de... antakelig vestlandslefser. (for de er uten egg, vi har en som ikke tåler egg i hus) enten jeg er i permisjon eller ei. Kroppen er som den er, og sånn blir det.

Permisjonen er tid vi får, betalt av staten, for å være hjemme med våre barn. For å være MAMMA og PAPPA, ikke for å rydde huset, bake og trene. For å være med BARNET!

Hehehehehehehehehe.....nei... Jeg er supermamma,men det er i form av å være der for barna,kose med de,leke med de,oppdra de til å bli medmennesker osv. Man trenger ikke å ha det plettfritt,være trent,og ha kake klar til gjester for å være supermamma. Det er ikke sånn ungene ser det. De vil ha en mamma som er tilstede,og det er det som er å være en supermamma. Syns jeg :)

Back
Topp