"Jeg skal bli storesøster"

Nr.2 på vei!

Blir kjent med forumet
Lurer på om noen her inne har fortalt den store nyheten til noen?
Har veeeldig lyst til og bare si det, da jeg sliter med litt av vært :p
Er planlagt at datteren vår skal si det med en genser med avtrykket "Jeg skal bli storesøster" til mine foreldre den 17mai på middag, og til kjæresten sin familie den 18mai på kaffebesøk og da er jeg sånn ca 12 uker på vei. Gruer meg noe sinnsykt, da jeg er nervøs for mine foreldres reaksjon  :p

eg ble faktisk akkurat i dette øyeblikk "busted" av svigermor. snakket med hun i tlf og hun spurte hvordan det gikk hos legen i dag og eg tenkte hjel ka ska eg si. har hatt veldig sår hals i det siste så tenkte at eg sku bruke den. så eg sa joda halsen e mye bedre den,. =P så sa hun. men det va vel ikkje derfor du va der eller? eg bare hæææ? så spurte om mannen hadde sagt nor men det va det ikkje. hehe så då ble det sagt då. hun hadde sett det på meg at eg hadde forandret meg og merket at det va noe og siden det ikkje e lenge siden eg mistet så va det det første hun tenkte hehehehe

Jeg kommer til å vente ihvertfall til jeg er 12 uker. sa til foreldrene mine og svigers sist. Og det ble så mye tuting og mas når jeg mistet. Så orker ikke det igjen om det skulle skje..
Eneste som vet det denne gangen er sjefen min, sjefen hans og ei på jobben som mistet rett etter jeg mistet sist. Så vi har snakket mye om dette... Resten får vente :)

Mamma og pappa visste det sist når jeg mistet også, hadde tenkt å holde det skult litt til for de, men mamma skal sy en kjole til meg nå, og når ho va her å målte og styre på så kommenterte ho at nå var puppene mine vokst igjen, og så kom spørsmålet om jeg nok en gang var gravid... Klarer ikke lyge da, så nå vet mamma og pappa det... svigers kunne jeg tenkt meg å holdt det hemmelig for helt til ungen evt popper ut, men regner med snuppa skal få gleden av å si det så ikke svigermor blir så sur på meg....

Her er det noen som vet om det.
Jentå vårs fikk vite det på onsdag at jeg hadde en baby i magen og trodde oss ikke he he he.
Jeg ligger rett ut brekker meg hele tiden så hu spør hele tiden om jeg har det bra.
På tirsdag reiser vi til østlande i komf og fant ut at hvis de har snakket om det så noen små ører har fått me seg så vil ikke vi at hu sko få vita det på den måten.

Når hu endelig forstod at det var sant så ble hu veldig gla og håpte var en liten jente baby. Så sier vi at vi må håpa den er friske (si hu har en bror i rullestol) og så svare hu: ja men er viktig og me en jente he he he.

Skjønner du forteller det til henne da ja, er ikke gøy å høre det av andre når man skal bli storesøster!! *:-))

Her vet noen få av venninnene mine det og de på jobben. (jobber på en liten arb.plass)
Også vet svigers det siden de passa på snuppa når vi var i haugesund.

Resten av familien får vite det i bursdagen til sambo.

Jeg har kjøpt genser til snuppa hvor det står " Inni mammas mage, ligger en liten gave. Jeg skal bli storesøster" :)

Back
Topp