Jeg skal bli storesøster t-skjorte

LykkeligRose

Glad i forumet
Hvor får man kjøpt slike?

Vi har enda ikke fortalt nyheten til mamma og pappa. De bor langt vekke og har ville si det personlig. Nå vet derimot maaaange om graviditeten pga tilfeldigheter og at jeg ble kjempedårlig. Derav er det også lenge til vi får reist til foreldrene mine.

Vi tenker å gjøre noe morsomt av å si det digitalt, så tenker å kle på pus en t-skjorte hvor det står "jeg skal bli storesøster". Vi behandler og omtale nemlig pusen som barnet vårt :p

Sist gang vi venter barn bestilte vi fra spread shirt (tror jeg det het) , men ble ganske kostbart.

Men da får du med valgfritt print og evt storken på osv. Veldig stilig !!

Sist gang vi venter barn bestilte vi fra spread shirt (tror jeg det het) , men ble ganske kostbart.

Men da får du med valgfritt print og evt storken på osv. Veldig stilig !!
Er det ikke veldig dyrt i toll hos spreadshirt? Hørt mange har gått på den smellen :p

Vi bestilte opp t skjorter til den nærmeste familien. Med "jeg skal bli tante" "jeg skal bli bestemor" osv.

Vi betalte over 4000,- for de og kommer til å velge en billigere løsning denne gangen.
Bruker nok bare den t-skjorten som jeg la ut tidligere. Enkelt og greit :)

Er det ikke veldig dyrt i toll hos spreadshirt? Hørt mange har gått på den smellen :p

Du må passe på at du er innenfor tollgrensa, så er det ikke noe problem. Ett babyplagg går fint. De presiserer også på sidene sine at flere plagg bør deles på hver sin ordre med hver sin frakt, for å unngå dyre tollavgifter.

Jeg kjøpte tekstiltusjer på Panduro og lagde egen :)

vi kjøpte på www.babadut.dk. Selv om siden er dansk, selger de også skjorter med engelsk og norsk trykk på. tror vi betalte ca 200 for skjorta inkl. frakt :)

Vi kjøpte ensfargede bomullsgensere på H&M bare, og fikk et profileringsfirma til å trykke på teksten. Det var gjennom bekjente, så vi betalte ikke noe for det, men kan ikke tenke meg det ville kostet mye. Og da slipper man å vente på forsendelse, om man ikke har tid:) Ellers ville jeg bare skrevet på med tusj selv - som ei over her viste - det ble jo kjempebra:)

jeg fant på ebay :D

Back
Topp