"Jeg skal bli storebror" genser??

FruFrøken1991

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
Januarhula 2014
Februarlykke 2016
Hvor finner man klær med "jeg skal bli storebror" noe ala dette? Jeg har funnet et par sider, men der kommer toll i tillegg så vidt jeg har skjønt.. Ebay er totalt uaktuelt, det er for innvikla ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bare søkte opp genser med trykk på og "designet" en selv, husker ikke hvilken side, men var lett å finne på Google, og den var norsk:)

Ebay er da ikke innviklet. Det er aaalt for enkelt å handle der. :p

Jeg kjøpte slike ark man skriver ut tekst på, og stryker på klesplagget. Kjøpte naturligvis på ebay, men jeg har hørt at de har slike på Biltema. Har det sikkert på Panduro og mange andre plasser og.

Ebay er da ikke innviklet. Det er aaalt for enkelt å handle der. :p

Jeg kjøpte slike ark man skriver ut tekst på, og stryker på klesplagget. Kjøpte naturligvis på ebay, men jeg har hørt at de har slike på Biltema. Har det sikkert på Panduro og mange andre plasser og.

Da er jeg en inkompetent idiot, ebay er uaktuelt ;) jeg vil bestille ferdig trykt så jeg slipper noe mer styr :p

Da er jeg en inkompetent idiot, ebay er uaktuelt ;) jeg vil bestille ferdig trykt så jeg slipper noe mer styr :p

Det var ikke ment slik :o Anbefaler ikke å bli hekta på ebay, det blir dyrt over lengre tid. ;)

Vi kjøpte hvit genser på hm og tusj ^^,
Vi også. Hehe. Syntes st de man får kjøpt har så liten skrift. Så vi lagde vår egen og skreiv: jeg skal bli storesøster i januar. Syntes det ble litt mer personlig

Back
Topp