Jeg skal bli storebror body/genser

krumelur

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Hei

Hvor får jeg kjøpt en fin body/genser med teksten jeg skal bli storebror på? Eventuelt med bare teksten storebror.

Må få den levert i løpet av en uke, han skal bruke den 6.7 når vi reiser til farmor og farfar. Så kjører jeg samme en gang til hos mine foreldre uka etter. Litt tidlig, men det nytter ikke å holde det skjult i ferien uansett. :)
 
Jeg googlet jeg skal bli storebror trøye. Fikk en del treff, men fikk ikke vurdert de ulike butikkene mhp seriøsitet :)
 
Sniker litt, men kjøpte bukser å gensrer på lillemille.dk der var det mye forskjellig trykk og/eller skrive selv ang å fortelle at det er baby på vei! Husker desverre ikke leveringstid, men var ikke alt for lang ventetid.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Eg kjøpte denne på ebay:)ImageUploadedByBV Forum1403958708.986047.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjøpte på Lille Mille! Fikk den innen en uke!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lillemille.dk. det har de på tilbud :) bestilte i går :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Den likte jeg! Men den blir alt for stor, minste de har er 104. Trenger 86 eller 92.

Har ikke sett på str enda jeg.. Vå må
Også ha 86 eller 92:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må inn å sjekke på de linkene. Guttungen skal få sånn tskjorte. Han har begynt å lese nå, så skal pakke den inn og gi til han, og på den måten fortelle det til han. Om en 6 ukers tid, leeenge til!

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app
 
sniker fra januar;-) kjøpte vår på lilleprinsen.no. står kun storebror på den

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Finnes nettsider der du kan lage selv?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Finnes nettsider der du kan lage selv?
Prøv fotobutikker feks. Elitefoto, fotoknudsen osv. Er vel i teorien bilder du "skal" trykke på der, men man kan jo lage "bilde" med tekst på pc, hvis man har redigeringsprogram..? Kan vel lage hos Vistaprint også, men vet ikke hvor dyrt dét er..
 
Back
Topp