jeg skal aldri mer klagae

Veron

Glad i forumet
På at jeg ikke har sumptomer og at jeg ønsker og være kvalm.... idag sto jeg opp Kl 08.30 og har spydd 4 ganger allerede.....
Ha en super søndag damer:)
 
Den fella gikk jeg i også :) Uff god bedring!!!
 
Urk! Kvalmen er absolutt det verste symptomet. Håper du slipper unna med det snart! Jeg spøy i en uke med jenta mi og plutselig var det over :) Hold ut og tenk på den fantastiske "premien" <3
 
Urk! Kvalmen er absolutt det verste symptomet. Håper du slipper unna med det snart! Jeg spøy i en uke med jenta mi og plutselig var det over :) Hold ut og tenk på den fantastiske "premien" <3
Med begge dem andre har jeg spydd fra ganske tidli i SV og til fødselen var over. :/ Lov og håpe men forbrede meg på det verste :p
 
Ja, den kvalmen er ikke noe særlig. Her har den kommet litt og litt for hver dag. Ille idag, men har ikke spydd enda. -hadde jo vært veldig behagelig når man har vært i dåp...
Nå venter jeg egentlig at det blir like ille som sist. Hypermesis fra uke 6-18 og delvis til uke 25.
Håpe du slipper billig unna. Men få går jo gjennom et svangerskap uten noen form for kvalme :p
 
Ja, den kvalmen er ikke noe særlig. Her har den kommet litt og litt for hver dag. Ille idag, men har ikke spydd enda. -hadde jo vært veldig behagelig når man har vært i dåp...
Nå venter jeg egentlig at det blir like ille som sist. Hypermesis fra uke 6-18 og delvis til uke 25.
Håpe du slipper billig unna. Men få går jo gjennom et svangerskap uten noen form for kvalme :p

Mhm... Var hypermesis fra uke 6-7 og til fødsel med begge. Var på nippe til og bli innlagt pga jeg fikke fikk veske/næring i meg. Så satser på at denne gangen blir alt så mye bedre haha
 
Back
Topp