jeg sitter på en mac, så derfor må jeg spørre ang kjøkken fra ikea

x1xBitzyh

Forumet er livet
Bare lurer på om det er mulig å få et billig ikeakjøkken for max 10.000 kr?[8D]
Har endelig fått godkjent av onkel at vi kan få inn nytt kjøkken her... Alle dørene henger, og er sterkt preget av at det er et gammel superbillig kjøkken.. Jeg har ikke plass til tallerner i overskapet engang[>:]

vest du går på ikea.no kan du laste ned et prpgram der du kan tegne inn det kjønnenet som du vil ha, å da kommer opp prisen når du er ferdig me å sette inn alt du vil ha... men du kan jo endre på det etterpå da oxo før å justere prisen alså :)

ORIGINAL: mhm84

vest du går på ikea.no kan du laste ned et prpgram der du kan tegne inn det kjønnenet som du vil ha, å da kommer opp prisen når du er ferdig me å sette inn alt du vil ha... men du kan jo endre på det etterpå da oxo før å justere prisen alså :)

...... derfor jeg spør om det her...[:-] sitter på mac, og da funker ikke programmet....[&o]

prisen på kjøkkenet kommer jo veldig an på hvor mange skap/hvilke skap/skuffer , og ikke mins hvilke dører du skal ha da....
så vanskelig å si.. tror ikke du får så mye for 10 000 kr...

et annet tips er å følge med på finn.no! har ei veninne som fant kjøkken til hybelen så si nytt til en billig penge og nå ser hun etter kjøkken til huset

ORIGINAL: Mylady

Har holdt på med dette i disse dager. Vi skal bare ha en vegg som er 3,66 meter. Med skap for oppvaskkum, 2 skuffeseksjoner, kran, overskap, benkeplate og vifte kommer vi på ca 11 000. Men synes det er tungvindt på programmet å endre fronter for å se priser på andre. Kanskje finnes det noe billigere enn den jeg så på.

Synes ikke det er så tungvindt[:)] Du vet at du kan bare trykke på Ctrl og A for å merke av alt på en gang, så er det bare å skifte fronter[;)]

ORIGINAL: IsaMy

Hvor stort er kjøkkenet da?

huff... ja det er egentlig litt stort (skal måle det opp i morgen), men det er ikke sånn at nye kjøkkenet skal bli like stort tenkte jeg.. hellere et litt mindre kjøkken og så ha en kosekrok i steden..! hybelkjøkken blir alt for lite...

KOmmer jo an på hvor stort du vil ha det. Men tror du kan få tak i det så billig. Har nettopp tegnet et kjøkken for mi mor, hvor jeg har brukt STÅT. 4 benkeskap + hjørne, et vifteskap med vifte, 2 veggskap og 1 hjørneveggskap pluss et med sånn åpen løsning til å ha på enden av skapet. Dette og en vaske kum kom på rundt 14300 kr. Men fins jo noen kjøkken som er billigere. Er jo en som er helt glatt og hvit f.eks som jeg vet er billigere enn ståt. Jeg hadde foresten med benkeplate og dørknotter.

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: 2barnsmor 29 m.spire

prisen på kjøkkenet kommer jo veldig an på hvor mange skap/hvilke skap/skuffer , og ikke mins hvilke dører du skal ha da....
så vanskelig å si.. tror ikke du får så mye for 10 000 kr...

på ikea gjør du nok det[;)]

Sign, og kommer jo helt ann på hvor 'høye' krav du har...
viktigste er at det funker[:D] ikea har jo mye bra nå...

Kan du ikke legge inn målene på kjøkkenet her også kan kanskje noen av oss her inne tegne noen forslag for deg, så ser du jo hvor mye du får for 10 000 kr :)
Har du noen "krav" da?? Feks hva slags fronter vil du ha, hva slags benkeplate vil du ha.. heltre koster jo endel mer enn laminat.

Back
Topp