Jeg sier det selv!

Stoltmamma89

Elsker forumet
FAEN! Da tapte nok brann denne kampen! Det er typisk! Vi er høye i hat vi bergenserene! Men jeg bryr meg ikke så mye! Life goes on! Men heier fremdeles på BRANN

Ja hadde egentlig aldri trodd at enga hadde slått brann også 2-0 [:@][:@][:@]

Ikke jeg heller... jeg er ikke noe stor fotball fan egentlig... Men man blir alltid litt skuffet for det er typisk liksom

Brann taper alltid borte mot VIF og mot Viking. Det er visst blitt en tradisjon. MEN VIF er ingen trussel mot serieledelsen iallefall. (snakker som om jeg er fotball- interessert, men siterer egentlig bare min mann. Erkebergenseren)

Tror Brann får panikk med en gang de lukter gull[:D] Men en kan jo altids håpe... Er ikke helt fotball freak, men gubben er skikkelig Brann fan

Nei det har vi faktisk ikke! Har hansa Gull men det har vi hat i magen år.. Men vi kommer nok tilbake! :D Håper jeg... 

Alt gikk Rosenborg sin vei i hælja, regner med at Lillestrøm klarer å tape i dag. Spiller egentlig ingen rolle for meg, Kamma gjør det bra om dagen så jeg er fornøyd, men det hadde veit flott med en annen seriemester enn Rosenborg.

Jeg bryr meg ikke om fotball, men irriterer vettet av meg hvis RBK vinner i år også. RBK er verre enn VIF, men nå ser det jo litt mørkt ut for VIF foreløpig. Unner Brann å vinne. De har kjempet så lenge nå.

Back
Topp