Jeg ser

Gullklomp

Forelsket i forumet
på reprise av unge mødre Dk nå. Og jeg blir så sur på hun dumme jenta som røyker mens hun er gravid! Noe så egoistisk! Husker jeg så episoden da hun skulle føde, og da stod hun utenfor sykehuset å røykte med skikkelig sterke rier!! At det går ann [:@][>:] hmf

jeg kjenner ei som også gjorde det... det første hun gjorde etter fødselen var også å ta seg en røyk

huff jeg tenker mitt altså... og selv røykte jeg før. Tenåringer er IKKE så avhengige av røyken at de må ha den røyken like før eller etter fødsel!!! Man trenger en god del år på seg med massiv røyking for det altså. Så jeg ser på det som umodenhet. Barnslig!

"jeg gir faen i alt, jeg skal bare røyke fordi innerst inne syns jeg det er drittkult og har null lyst til å slutte aa røyke" type tankegang!
[:@]

ORIGINAL: Tjukkaaa

huff jeg tenker mitt altså... og selv røykte jeg før. Tenåringer er IKKE så avhengige av røyken at de må ha den røyken like før eller etter fødsel!!! Man trenger en god del år på seg med massiv røyking for det altså. Så jeg ser på det som umodenhet. Barnslig!

"jeg gir faen i alt, jeg skal bare røyke fordi innerst inne syns jeg det er drittkult og har null lyst til å røyke" type tankegang!

enig..[:@][:@][:@]

desverre er det mange som gjør det, og jeg kan ikke fatte og begripe at de TØR å gjøre det! [:@][:@][:@][:@]

Uff..jeg røyket litt i slutten da jeg gikk gravid med Soffen..angrer som en gris[&o] Kommer IKKE til å røre røyk denne gangen!

ORIGINAL: Tjukkaaa

"jeg gir faen i alt, jeg skal bare røyke fordi innerst inne syns jeg det er drittkult og har null lyst til å slutte aa røyke" type tankegang!

Ja sant! Hun har en gutt på 1år fra før av, og de sitter å røyker inne mens han sitter på gulvet og leker [&o] At det går ann!! Blir så sur jeg! Barnevernet skal kanskje ta fra henne han eldste da, pga bakgrunnen hennes. Har vært ute på hash og sånt.. Håper nesten de gjør det! For hun virker ikke god nok til å ta vare på to barn! Men no kjenner jo ikke jeg denne jenta, men utifra tv så er hun ikke moden!

Jeg røykte før jeg fikk M, men sluttet på dagen jeg fant ut at jeg ble gravid! Har begynt igjen nå da, men røyker aldri når jeg er sammen med henne. Syns ikke det passer seg [8|]

ORIGINAL: Vand

desverre er det mange som gjør det, og jeg kan ikke fatte og begripe at de TØR å gjøre det! [:@][:@][:@][:@]

Ikke jeg heller!! Skade barnet på den måten! [:@][:@][X(]

Back
Topp